no elektricky neviem, ked do nich nastupim, byva v nich vacsinou vacsia zima ako f trofloch, aj ked to moze byt aj tym, ze do trolejbusu naliezam zvycajne na konecnej, kam dojde pekne vykureny, kdezto do elektricky v meste, kde sa uz stihla cestou vyvetrat
No ja mam pocit, ze 415 a 435 kuria velmi dobre (teda az na vynimky). Mam pocit, ze v 415 resp. 435 sa mi este nestalo, zeby som dychol na sklo a vyzrazana para by zamrzla. Ako napr. v Karosach. (naftovych)
L92 cez prazdniny premava!! Akurat VW ma celozavodnu dovolenku. A ked by aj 92 premavala, tak by jazdila ako v nedelu... V pondelok uz jazdi normalne podla prazdninoveho grafikonu.
Nevie z vás niekto, či Volkswagen nemá náhodou celozávodnú dovolenku? Lebo dnes som potreboval ísť linkou č. 92 zo zastávky Záluhy do Petržalky (odchody 14:30 a 14:35) a ani jeden nešiel!!! A to som čakal do 14:54 hod. Potom som to vzdal.
No tak ale v lete uznaj, ze je to super:-)
Mat3j sa na nas urcite urazil, lebo nema Admina:-(...Chudacik..
Ked si zalozil novu stranku tak ho musime chodit prosit mi, aby nam dal Admin:-D
Vela Vozov ma zanesene tie radiatory a fukare...Keby sa to vyfukalo vzduchom,ver tomu,ze aj 283-ky by dobre kurili:-)...Je to celorocny bordel o ktory nikto nema zaujem...Inak vyskusaj ked budes doma a otvor si okno aka zima ti pojde dnu a bude trvat minimalne 10.minut kym sa obnovi tvoja izbova teplota!..A autobus otvara dvere kazdu chvilu a ty suchtanci??ha skoda hovorit:-P
Nesúhlasím, že Ik435 zle kúria. Ide len o vodiča, bo za posledné dni som nastúpil aj do vozov nádherne vykúrených (napr. dnes jeden na 93 ale nepamätám si číslo) a aj do takých ako je 4848.
Plyňáky majú aj iné prednosti. Napríklad, že namiesto 80 hrdzavých vrakos máme 80 vrakos. A to je PLUS.
Darro: Aha, ja som myslel, že tie čierne čudá podsedadlami sú bufiky, teda že všetko sú to bufiky. No som múdrejší.
Kamarát mi hovoril aj o tom, že má známeho vodiča, ktorí cez leto pustí kúrenie naplno, keď má plný voz, že vždy polka ľudí vystúpi. Toto môže byť aj JPP avšak máme vodičov, ktorí by boli toho schopní.
No tak ti poviem alebo napisem??? hehe:-D..No polovica vozidiel v MHD nekuri, napr.Ikarus 280, 283 a tak dalej...Takze nemozu za to...Poznam aj mnohych vodicov ktory nekuria pretoze furt do nich niekto huci kvoli nadspotrebe! A dalsia vec..Ikarus 435 ma nepremyslene kurenie, velmi slabo to kuri aj ked to je naplno a staci,ze sa otvoria dvakrat dvere a je tam zima jak v RUSKU:-P
Ale nevedel som, ze to maju ako prikaz..
Takemu prikazu sa iba zasmejem..Pretoze moje hlasenia by boli 20x Denne, ze vodic nekuri!
Tomas: Musim ta opravit, vodic je povinny kurit ked teplota klesne pod 10C' beznej teploty takze ked vonku je v noci cez leto pod priemernu teplotu je povinny temperovat vo vozidle a tak isto aj cez zimu je povinny a neni len na jeho voli ci ma alebo nema kurit, tie fukare su tam na to.
J: Bufik je len jeden, vo vozidle. pomylil si si pojmi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
35: 3707 !