no moja skusenost je taka, ze v ik4x5 je v zime co sa teploty tyka relativne priemerne, zato v lete je minimalne v zadnej casti ik435 vzdy taky hic (a zapnute kurenie), ze plynove karosy sa mozu schovat
jediny problem, ktory mam ja s kurenim v 415 a 435 je ten, ze sa najprv musi zohriat voda a az potom to kuri, cize ja ked nastupujem na konecnej kde ma vodic vacsiu pauzu tak je tam zima, ale cestou sa to vyhreje do teplucka.
no elektricky neviem, ked do nich nastupim, byva v nich vacsinou vacsia zima ako f trofloch, aj ked to moze byt aj tym, ze do trolejbusu naliezam zvycajne na konecnej, kam dojde pekne vykureny, kdezto do elektricky v meste, kde sa uz stihla cestou vyvetrat
No ja mam pocit, ze 415 a 435 kuria velmi dobre (teda az na vynimky). Mam pocit, ze v 415 resp. 435 sa mi este nestalo, zeby som dychol na sklo a vyzrazana para by zamrzla. Ako napr. v Karosach. (naftovych)
L92 cez prazdniny premava!! Akurat VW ma celozavodnu dovolenku. A ked by aj 92 premavala, tak by jazdila ako v nedelu... V pondelok uz jazdi normalne podla prazdninoveho grafikonu.
Nevie z vás niekto, či Volkswagen nemá náhodou celozávodnú dovolenku? Lebo dnes som potreboval ísť linkou č. 92 zo zastávky Záluhy do Petržalky (odchody 14:30 a 14:35) a ani jeden nešiel!!! A to som čakal do 14:54 hod. Potom som to vzdal.
No tak ale v lete uznaj, ze je to super:-)
Mat3j sa na nas urcite urazil, lebo nema Admina:-(...Chudacik..
Ked si zalozil novu stranku tak ho musime chodit prosit mi, aby nam dal Admin:-D
Vela Vozov ma zanesene tie radiatory a fukare...Keby sa to vyfukalo vzduchom,ver tomu,ze aj 283-ky by dobre kurili:-)...Je to celorocny bordel o ktory nikto nema zaujem...Inak vyskusaj ked budes doma a otvor si okno aka zima ti pojde dnu a bude trvat minimalne 10.minut kym sa obnovi tvoja izbova teplota!..A autobus otvara dvere kazdu chvilu a ty suchtanci??ha skoda hovorit:-P
Nesúhlasím, že Ik435 zle kúria. Ide len o vodiča, bo za posledné dni som nastúpil aj do vozov nádherne vykúrených (napr. dnes jeden na 93 ale nepamätám si číslo) a aj do takých ako je 4848.
Plyňáky majú aj iné prednosti. Napríklad, že namiesto 80 hrdzavých vrakos máme 80 vrakos. A to je PLUS.
Darro: Aha, ja som myslel, že tie čierne čudá podsedadlami sú bufiky, teda že všetko sú to bufiky. No som múdrejší.
Kamarát mi hovoril aj o tom, že má známeho vodiča, ktorí cez leto pustí kúrenie naplno, keď má plný voz, že vždy polka ľudí vystúpi. Toto môže byť aj JPP avšak máme vodičov, ktorí by boli toho schopní.
Presne tak ako si napisal......Najlepsie je tusim v Plynaku a na prednom sedadle..Tam sa moze clovek aj roztopit:-)Ale za to Plynaky stoja za....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky