Z dnesku:
- na 21/4. minimlane od 16:00 ZV 1920, od 17:16 je tam uz 1322
- na 21/2. minimalne od 16:15 ZV 1202, neskor o 18:00 ho nahradil 1809
Vyprava podla poradia:
20>1005,1020,vecer,1011,1023
21>1911,1809,1908,1322,vecer,1802,1513,/8.nemam,S1906
,1905,1917,1204,1915,1213,R/15.nemam
1202/2. a 1920/4.
27>1005,1021,VWr1911,VWp1908,VWv1322
38>3001
180>4093,4089,4074
no a nazaver nekompletna 86>1806,nemam,nemam,nemam,1918,1803
,1514,1800
---------------------------------------------------
k tej 1906: Bud s tym dnes jazdil daky strasny traktorista, alebo je ten voz traktor. Nastupil som na Racku, samozrejme, ze semafory za Rackom sme sli na cervenu, do zakruty na Sancovu sa skoro vlek odtrhol. To by bolo este v poriadku, ale ten voz mal take strasne otacky, ze to az pekne nebolo. Preradovali sme asi pri 2500ot/min, vyzeralo to, ako keby vodic ani spojku nepouzival, vozom vzdy strasne trhlo, ale otacky boli viac-menej rovnake. (inak da sa preradit aj bez spojky, len treba vystihnut pravy moment) Dosli sme na krizovatku Sancova - Karpatska, voz zastal, ale reval ako tur. Bud sa mu zasekol plyn, alebo ja uz fakt neviem co. Detto, dosli sme na zastavku SAV voz reval jak splaseny, az po cca 15sek. POMALICKY zacali otacky klesat a ostali stat asi na 1000 ot/min. (optymalne je 400-500 na neutralne)
Strasne volaco. Prazsku sme vysli na jednom prevodovom stupni. Asi na 3. To uz bol motor zasa otackovo podviziveny, ale vodic nexcel podradit, boh vie preco, mozno mal posahanu aj prevodovku.
Inak ten voz vyzera zo dna na den "krajsie", strasne volaco.
Vlek mu strasne plava, do lavotocivej zakruty sa vzdy tak strasne nahne, ze keby sa odtrhol, tak sa prevrati. Ked sa toci napravo, je to OK. Harmonika zvnutra mlati ludi do hlavy, zboku, zhora, zlava, zprava.
- na 21/4. minimlane od 16:00 ZV 1920, od 17:16 je tam uz 1322
- na 21/2. minimalne od 16:15 ZV 1202, neskor o 18:00 ho nahradil 1809
Vyprava podla poradia:
20>1005,1020,vecer,1011,1023
21>1911,1809,1908,1322,vecer,1802,1513,/8.nemam,S1906
,1905,1917,1204,1915,1213,R/15.nemam
1202/2. a 1920/4.27>1005,1021,VWr1911,VWp1908,VWv1322
38>3001
180>4093,4089,4074
no a nazaver nekompletna 86>1806,nemam,nemam,nemam,1918,1803
,1514,1800---------------------------------------------------
k tej 1906: Bud s tym dnes jazdil daky strasny traktorista, alebo je ten voz traktor. Nastupil som na Racku, samozrejme, ze semafory za Rackom sme sli na cervenu, do zakruty na Sancovu sa skoro vlek odtrhol. To by bolo este v poriadku, ale ten voz mal take strasne otacky, ze to az pekne nebolo. Preradovali sme asi pri 2500ot/min, vyzeralo to, ako keby vodic ani spojku nepouzival, vozom vzdy strasne trhlo, ale otacky boli viac-menej rovnake. (inak da sa preradit aj bez spojky, len treba vystihnut pravy moment) Dosli sme na krizovatku Sancova - Karpatska, voz zastal, ale reval ako tur. Bud sa mu zasekol plyn, alebo ja uz fakt neviem co. Detto, dosli sme na zastavku SAV voz reval jak splaseny, az po cca 15sek. POMALICKY zacali otacky klesat a ostali stat asi na 1000 ot/min. (optymalne je 400-500 na neutralne)Strasne volaco. Prazsku sme vysli na jednom prevodovom stupni. Asi na 3. To uz bol motor zasa otackovo podviziveny, ale vodic nexcel podradit, boh vie preco, mozno mal posahanu aj prevodovku.
Inak ten voz vyzera zo dna na den "krajsie", strasne volaco.
Vlek mu strasne plava, do lavotocivej zakruty sa vzdy tak strasne nahne, ze keby sa odtrhol, tak sa prevrati. Ked sa toci napravo, je to OK. Harmonika zvnutra mlati ludi do hlavy, zboku, zhora, zlava, zprava.
, 2001>67/2 bez Igora. Ja osobne som proti ruseniu L7 aspon v rannej spicke. Jedine, ak by boli posilnene ostatne linky, s cim sa vsak od tohto septembra uz nepocita. Ta L7 by po rannej spicke napriklad mohla robit posilu na nejakej inej linke.
Mali ho vodici, ktori mali potom 1131 a teraz 1014. Aj 1103 mal teke otrsne zelene disky.
Miki