4093 ma tiez uz novy nater na bokoch 
ta trat na racianskej je fuckt dobra
dufam ze aj u nas ju tak spravia

ta trat na racianskej je fuckt dobra
dufam ze aj u nas ju tak spravia

dufam ze aj u nas ju tak spravia
,1905,1917,1204,1915,1213,R/15.nemam
1202/2. a 1920/4.
,1514,1800
k tej 1906: Bud s tym dnes jazdil daky strasny traktorista, alebo je ten voz traktor. Nastupil som na Racku, samozrejme, ze semafory za Rackom sme sli na cervenu, do zakruty na Sancovu sa skoro vlek odtrhol. To by bolo este v poriadku, ale ten voz mal take strasne otacky, ze to az pekne nebolo. Preradovali sme asi pri 2500ot/min, vyzeralo to, ako keby vodic ani spojku nepouzival, vozom vzdy strasne trhlo, ale otacky boli viac-menej rovnake. (inak da sa preradit aj bez spojky, len treba vystihnut pravy moment) Dosli sme na krizovatku Sancova - Karpatska, voz zastal, ale reval ako tur. Bud sa mu zasekol plyn, alebo ja uz fakt neviem co. Detto, dosli sme na zastavku SAV voz reval jak splaseny, az po cca 15sek. POMALICKY zacali otacky klesat a ostali stat asi na 1000 ot/min. (optymalne je 400-500 na neutralne)
Vlek mu strasne plava, do lavotocivej zakruty sa vzdy tak strasne nahne, ze keby sa odtrhol, tak sa prevrati. Ked sa toci napravo, je to OK. Harmonika zvnutra mlati ludi do hlavy, zboku, zhora, zlava, zprava.
, 2001>67/2 bez Igora. Ja osobne som proti ruseniu L7 aspon v rannej spicke. Jedine, ak by boli posilnene ostatne linky, s cim sa vsak od tohto septembra uz nepocita. Ta L7 by po rannej spicke napriklad mohla robit posilu na nejakej inej linke.
Mali ho vodici, ktori mali potom 1131 a teraz 1014. Aj 1103 mal teke otrsne zelene disky. 
Pokial ja viem, tak ta chrono bola robena, ked este v celej DNV nebola povolena max 40km/h rychlost, ale klasicky 60 ci kolko. Teraz uz je a preto je absolutne nerealne z Opletalovej za 2min. dojst k ZST.
. Dnes sa ma zase podbijat Racianska -> 408=bus, 403 ako vzdy 3522.

To je super, akoze dvojclenna skupina a 1x50% zlava!
Tomu sa hovori ceny.
mam pocit ze ik415 su straasne pomale 
Andy