Len tak na okraj...Taketo tabule by sa zisli poosadzovat aj do stanicnej budovy a na klucovych prestupnych bodoch(Trnavske ,Racko,Bajkalska...)a samozrejme na jednotlivych konecnych a na ASMN atd.
TeBeCe> bol to voz 1103, jestli se nepletu, ale v tomto se asi nepletu. Mali ho vodici, ktori mali potom 1131 a teraz 1014. Aj 1103 mal teke otrsne zelene disky.
A inak vzhladom na to, ze uz na 20 povacsine premavaju ik415, nebolo by odveci prisposobit im tu chrono. Pokial ja viem, tak ta chrono bola robena, ked este v celej DNV nebola povolena max 40km/h rychlost, ale klasicky 60 ci kolko. Teraz uz je a preto je absolutne nerealne z Opletalovej za 2min. dojst k ZST.
D3k0> nuz 1408 je otrasne nastriekany(alebo ovalcekovany?), to je fakt, ale keby aspon tak vyzerali vsetky Tamy, tak by som bol celkom rad, ved sa pozri na 1403 a tie Krasnanske Tamy. To je strasne. Ale interier je 1000x zachovelejsi ako v mnohych inych Karosach.
Stvrtok:
- 2826 okolo 10. h. docasne vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV 2511
- 7931-32 okolo 18. h. vypadol na linke 5/1, neskor ho nahradil ZV 7114
- 7114 ako ZV na linke 5/1 o 20:02 h. mal odchod z Dubravky na prazdno, bez nahrady
- 2940 niekedy medzi 19. az 22. h. vypadol na linke 83/7, neskor ho nahradil 2932
pozri - pri vhodnej vyhybke brzdit nemusis; zober si priklad zo zeleznice, kde si to vlak s kludom prepali cez vyhybky... ide len o to ake a ako namontujes a ako sa o ne staras...
Semafor sa da velmi polahky vyriesit preferenciou...
To Sko bude ale kazdu chvilu zodrane nech s nim budu robit cokolvek, proste su to fyzikalne zakony a zidia ako taki mi nevadia ale vadi mi to co spravili za tunelom... proste to tam dobre zhovadili...
No d3k0, to ze tam tych bezkontaktnych strojcekov vela nemaju (a ledva ich dakdo pouziva) bude asi tym, ze minule leto to este nebolo . Dnes sa ma zase podbijat Racianska -> 408=bus, 403 ako vzdy 3522.
No ja vobec nedufam. 1408 je otras - pozri sa na ten bus zblizka... Pevne verim, ze prvy dobre zGOckovany Tam-Bus bude 3701
Re #10296 Andy: V Ziline ma ale fascinovalo to, ze maju dva druhy predplatnych kariet - kontaktne a bezkontaktne, pricom vela strojeckov na bezkontaktne som nevidel... Asi by to uz ta velka strojcekovita krabica od Mielcu nezniesla narvat tam aj tlaciaren na listky, aj citacku na oba druhy kariet
neviem čo ti mám na to napísať, aby som nepoužil nejaký ten vulgarizmus. Hádam len toľko, že máš klapky na očiach a vidíš len MHD. Avšak mesto nefunguje len s MHD.
Skús to domyslieť do dôsledkov, keď izraelské televízie budú hovoriť o tom, že v Bratislave ich premiér navštívil hrob jedného z najvýznamnejších rabínov, ktorého hrobka je len nedávno zrekonštruovaná. A možno si pár bohatých židov povie: idem do BA, potom povedia, ako tu bolo a prídu ďalší a ďalší.
Avšak teraz od teba čakám typicky antisemitský výrok: ja tu židov nepotrebujem.
Ba potrebuje prachy a to aj z turizmu.
A to zbytočné S na trati?! No keby tam nemuseli brzdiť kvôli výhybkám a semaforu, tak to uznám, ale inak.
Inak mam jednu novinku od septembra by mal voz 1407 dostat nater a vzhlad ako 1408 a postupne by to mali dostat aj dalsie vozy typu TAM BUS...Dufam,ze to je pravdive:))
Ked je uz rec o zelezniciach, vcera sme si v Ostrave kupovali listok do BA (dvaja), a ta mila pani sa nas pytala, ze ci mame nejaku zlavu. Tak my ze asi nie. Ona nam dala listky, a my sme sa cudovali, ze je to nejake lacne. Tak sme sa spytali a ona ze nam dala zlavu To je super, akoze dvojclenna skupina a 1x50% zlava! Tomu sa hovori ceny.
nebolo to nahodou robene na stare dobre karosy b732? mam pocit ze ik415 su straasne pomale
btw. nevies cislo voza, ktory mal kedysi davno vnutri na tej skrini pri vodicovej kabine namontovane cislo 101 zo zastavky? jazdieval na 61/63 (dnes 20/22)...uz bude asi vyradeny
Stalo sa to, ze zeleznice navrhli DPB cca o poloovicu vyssiu cenu ako by bolo pre DPB prijatelne. Takze linka 55 bude premavat az po pade bomby na DPB.
Prepacte ze to davam sem (nemam inet) ale co sa stalo s uzasnym projektom vlaky z vajnor cez predmestie na trnavske myto? (napadlo ma to ked som sa zamyslal nad efektivitou L51, teda chodit kazdych 30 min. hore do vinohradov, to je vazne luxus, na to nema ani 43 !!)
1. No myslel som dva problemy. Jeden so systemom v BA, teda, dverove kriterium. Druhy je GPS, v BA pouzivany v 6283 a v BB vo vsetkom. Obidva su sproste, pretoze dverove ti urcuje polohu vozidla iba tak, ze na ktorej zastavke si a GPS je blbe preto, lebo je presne na nejakych 100m, a teda niekedy nezistis ani zastavku kde si. V BA je dverove kriterium podmienene aj drahovym, no vzhladom k stavu vozidiel nie je spolahlive. Jedine jeho pouzitie v BA je na prehadzovanie zastavok na znamenie. V Ziline pouzivaju drahove kriterium a velmi spolahlivo. Preto mozu urcit presnu polohu vozidla aj na meter. Pri hlaseni zastavok je velmi uzitocne, pretoze dverove ti moze zahlasit zastavku iba pri otvoreni/zavreti dveri, kdezto drahove napr. 50m pred zastavkou GPS je na hlasenie zastavok uplne nepouzitelne (vid 6283 + BB).
2. Este funguje ten transparent? Nema na nom naaahodou zimny cas? Lebo tam letny neexistuje
3. No 501 je 2. kolona, plynaky tiez, takze 501 je plynak To je gramaticky jav dedukcia. To sa budete ucit v 3. triede na strednej. :):):)
4. Mna by to nesralo, keby tie garaze nechceli po piatich rokov zakryt svine.
5. Ta schema bola asi stara. Uz jeden a pol roka je skratena. Inac su to iditoti, a SAMI SI PRIZNALI, ZE SPRAVILI HLUPOST! Mali skratit 85 a nie 96. Uz sme to tu preberali, ze linka 58 je plne hradena MC Nove Mesto, takze DPB moze byt len rad, ze moze prevadzkovat tu linku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy