Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Ámospred 38 min #221736 Re:
Čudné móresy
Naša električková doprava robí pokroky. Najnovšie premáva na trati Trhové námestie (Námestie SNP) na železničnú stanicu Nové Mesto (Karadžičova) len jeden vagón. Možno sa dočkáme toho, že električkový spoj dvakrát týždenne zmešká aj Orient expres.
Vôbec sa nám nezdá, že by zamestnanci robili radosť akcionárom dopravnej spoločnosti. Veď len čo zbadá vodič i sprievodca blížiť sa električku inej trate, z ktorej by chcel daktorý cestujúci prestúpiť, už odštartujú ako strelení. Cestujúci potom môže svoj prestupný lístok zahodiť a ísť pešo. 16. 1. 1900
Niektore veci sa tusim nemenia.
Error 0x007včera, 21:12  +1#221735 Re:
Reakcia na #221728 od Linka41:
Navrhujem potiahnut droty na Drotarsku a dobudovat odbocku na hlavnu šťanicu, a je to.
810zsskvčera, 16:01 #221734 Re:
Reakcia na #221729 od david1:
"Dnes nemáš garantované nič."
Ale mas, len nesmies byt v meste kde dopravu zabezpecuje banda neschopakov. Samozrejme tu nikto nenavrhuje neobmedzene cakanie, ale nejaku zmysluplnu dobu.
MatejBAvčera, 15:01 #221733 Re:
Reakcia na #221728 od Linka41:
Lenze aky zmysel ma dalsia linka do oblasti Sucheho myta od Budkovej? Namiesto toho predsa pojdes opacnym smerom a vystupis z L207/L203 na Hodzovom a si tam.
Dispecervčera, 14:22 #221732 Re:
Reakcia na #221695 od 810zssk:
Tak sorry, že som lenivý sa s 3 taškami ísť kvôli takej "prkotine" napchať niekomu do kanca a vynadať mu, že si nerobí svoju robotu dobre...

(Ak by to bolo naopak a teda na displeji by svietilo o dosť väčšie číslo - t. j. nestihol by som ho, než bola realita, tak nabehnem celkom určite. )
david1včera, 14:08  +1#221731 Re:
Reakcia na #221730 od Linka41:
Tu nejde o to nedá sa nejde.
Keď bude dole čakať na L64 tak zákonite ti hore zdrhne L203 no spolu s L207 tam je int 7,5 min. tak si jednoducho počkáš na další spoj. Opačne detto zase ti zdrhne L64.

L203 je jediný spoj na Kolibu a tam by zase chodila nepravidelne pre vyčkávanie na Búdkovej.

Ideal je zrušenie L64 a dať L41 znova na stanicu odkial sa dá dostať do celého mesta. Na Trnko ide zo Sokolskej L204 a nosná L209 s 7,5 int.

Linka41včera, 13:54 -1 +1#221730 Re:
Reakcia na #221729 od david1:
Vidim ze sa riadis zakladnymi principmi DPB: nevieme, neda sa, nikdy sa to tak nerobilo, cestujuci by to zneuzili . Podla skusenosti by uplne stacilo dat dopravny prikaz vodicom 203 odchadzajucim z Budkovej smer mesto a vodicom 41 smer stanica vyckat prichodu zmeskaneho spoja s maximalnym trvanim 2,5 minuty. Toto jednoduche opatrenie by vyriesilo vacsinu prestupov kedze ani jeden spoj nezvykne meskat viac ako 4-5 minut a v CP su tam 3 minuty medzi prichodom jedneho a odchodom druheho. Samozrejme ked som toto navrhoval magistratu a DPB nikto sa ani neunuval odpisat.
david1včera, 13:38  +1#221729 Re:
Reakcia na #221728 od Linka41:
Dnes nemáš garantované nič. Zápchy proste bus či tbus neobíde.

V Novom meste chodí vymeták L51 a v špičke s meškaniami od 10-20 min s 30min.int.
To je tiež lahôdka pre prestupy na Trnavskom mýte či pri Poluse.
Linka41včera, 13:25  +1#221728 Re:
Reakcia na #221727 od MatejBA:
Akceptovatelne by bolo aj zrusenie 64 a vratenie 41 permanentne na stanicu ale za predpokladu vzniku naozajstneho garantovaneho prestupu medzi 203 a 41 na Budkovej a zaroven zosuladenia CP s odchodom 204 alebo 209 na Sokolskej, aby sa zachovala dobra doprava aj smer Trnavske myto. Islo o to, ze kedze naozaj vela ludi necestuje az na stanicu, mi prislo predlzenie na Suche myto ako celkom zaujimavy napad bez vyraznych dopadov na ekonomiku prevadzky.
MatejBAvčera, 13:15 #221727 Re:
Reakcia na #221725 od 810zssk:
A kam by sa to potiahlo? Na Patronku/Valassku/Kaufland/Tesco Lamac?
david1včera, 13:15 #221726 Re:
Reakcia na #221724 od Linka41:
Bavili sme o presmerovaní L41 do centra čo určite netreba.
Na to slúži predĺženie L41 po Búdkovú.
O zlom prestupovaní pred vozovňou samozrejme viem. Potemkinovské riešenie aby bola preplatená EU manipulačná trať do vozovne.
810zsskvčera, 13:06  +1#221725 Re:
Reakcia na #221721 od david1:
Do centra nie, ale do nejakeho prestupneho uzlu by mat mali. Useknut linku niekde v strede nicoho je blbost a s atraktivnou dopravou to nema nic. Obsluzne linky maju byt vzdy vedene do nejakeho vyznamneho dopravneho bodu a nie koncit pri Horskom parku.
Linka41včera, 12:14  +1#221724 Re:
Reakcia na #221723 od david1:
Myslim si, ze nikto nepovazuje sucasne riesenie 41/64 za vhodne. Snazim sa tu navrhnut riesenia ktore setria kilometre aj vodicov (zrusenim 64) a zaroven zlepsia situaciu pre obyvatelov. Nenavrhujem tu vznik novych nezmyselnych liniek a nevidim teda dovod na nejake utocenie. Ked sa hrame ze chceme podporovat vyuzivanie VHD tak nemozeme prevadzkovat take paskvily ako to co je teraz. Pozyvam ta vyskusat si sucasne fungovanie ze ako dlho by ta to bavilo kym by si presedlal na IAD.
david1včera, 11:44  +1#221723 Re:
Reakcia na #221722 od Linka41:
No a preto je tam roky vedená L41.
Takže zrušíme dopravu napr.z Rusoviec lebo sú tam "len" rodinné domy.
Linka41včera, 11:11 -1 +1#221722 Re:
Reakcia na #221721 od david1:
S tym rozdielom, ze na tych uliciach v okoli Slavina a Horskeho su rodinne domy a nie sidlisko s minimalne 600 bytmi (len v okoli Terna), narodny archiv, potraviny sluziace aj pre sirsie okolie, skola pre sluchovo postihnutych, skolka, velky hotel, VSVU...
david1včera, 10:53 -1#221721 Re:
Reakcia na #221720 od Linka41:
Nemôžu mať všetky ulice v meste priame spojenie do centra.
V okolí Horského parku či Slavína je kopec ulíc s ešte horšou dostupnosťou k MHD ako Drotárska.

Aj ja to mám autom do práce do 10 min. a mhd 40-45 min. s troma prestupmi a nepožadujem preto priamu linku.
Linka41včera, 10:41  +1#221720 Re:
Reakcia na #221717 od david1:
Prestup sice na Budkovej je ale v praxi je snad v 50% zmareny meskaniami (hlavne z 203 v smere z mesta do 41 smer Vozovna) a tym padom neatraktivny. Dalo by sa to riesit garantovanim prestupu (cakanie obmedzene na max 2 minuty) lenze to je ocividne nad schopnosti magoriatu a podniku. Z Drotarskej do centra mesta by to priamym spojom trvalo do 10 minut. Dnes je realita taka, ze to prave vdaka zmarenym prestupom moze byt kludne aj 30 minut. Nechapem preco by Drotarska, kde je podstatne vyssia hustota obyvatelstva (a dalej rastuca s novymi projektami) a je tam aj niekolko verejnych budov a skol, mala mat o tolko horsiu dopravu ako povedzme okolie Budkovej a Cerveneho kriza. Drviva vacsina mojich susedov uz presadla do aut, lebo stratili nervy. Keby existovala slusna alternativa, myslite ze by sa radsej pohodlne za 10 min neodviezli do centra jednym busom?
david1včera, 10:19 #221719 Re:
Reakcia na #221718 od Viko:
pomýlil som sa je tam pre sluchovo postihnutých..

https://zsidrotarska.edupage.org/

Vikovčera, 10:16 #221718 Re:
Reakcia na #221717 od david1:
Škola pre zrakovo postihnutých je predsa na Svrčej. A nepočujúci na Kramároch, pokiaľ viem.
david1včera, 9:36  +1#221717 Re:
Reakcia na #221716 od Linka41:
Veď predsa preto sa potiahla L41 na Búdkovú, aby bol prestup na nosné L203,207 do centra z centra.

Uvedená obrátka pod Suchým mýtom bola vybudovaná pre zaslepenie SNP a možnosti otáčania turistických busov.

Na stanicu si to pretlačila škola pre zrakovo postihnuté deti, ktoré tam prichádzajú vlakom z regiónu BA.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.