Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Error 0x007včera, 22:01 #220360 Re:
Reakcia na #220334 od Emil:
Ked vlak na slovenskom uzemi bude jazdit pod ZSSK, tak sa k tomu v GySEVe nemusa vobec nijako postavit...
ufovčera, 21:13 #220359 Re:
Aký má vplyv napájacia sústava na motor 5047 ( ex ÖBB, neviem ako to NKH očísloval), ktorý má do Ligetfalu jazdiť?
fanatikmhdvčera, 17:01 #220358 Re:
Reakcia na #220357 od S499.1023:
hovor si koľko chceš, ako chceš. Výnimočne teraz ťa preštím V súčasnosti nie je PPS petržalka. K zmene grafikonu tomu bude inak
A je v tom rozdiel. vlak po PPS a vlak ďalej rozdiel pre dopravcu a povolenia je.
S499.1023včera, 14:52 #220357 Re:
Reakcia na #220352 od fanatikmhd:
Blbosť. Či objednávam trasu po PPS alebo do vnútrozemia, nie je administratívne žiaden rozdiel. A PPS pre smer Maďarsko nie je Petržalka.
dyspozytorvčera, 13:55 #220356 Re:
Reakcia na #220354 od dyspozytor:
Pridávam ešte schému Bf. Engerau
gejzavčera, 13:23 #220355 Re:
Reakcia na #220347 od S499.1023:
opakovanie je matkou múdrosti .... a čo má súčasný spoločné s tým čo linkujem ? ... napríklad názov
dyspozytorvčera, 13:21 #220354 Re:
Reakcia na #220339 od Gryzly65:
Stromsystem: 15 kV 16,7 Hz ~
25 kV, 50 Hz ~

kde tam teda vidíš problém?
fanatikmhdvčera, 8:57 #220353 Re:
Reakcia na #220351 od Emil:
Narážal som na NUTNOSŤ chodiť k druhému. Nie na logiku. GySeva môže hodiť kam chce. Ráno ide lasička z druhého, to jest pravda, ale cez deň, kedy chce chodiť GySev sa jazdí len do šturcu v petržalke. Takže celý prvý perón má k dispozícii. Záloha je aj tak pomaly na pláne na zrušenie skrz využívanie viacsystémových strojov. Úprimne, rakúsko som doviezol za posledné obdobie cca 40x, a pod rakúsky systém asi 4x.... OBB z toho bralo cez 15 vlakov...
Navyše prevádzka len jedného perónu je jednoduchšia. 5ta koľaj (perónová) sa užíva na mašiny ZSCS čakajúce na vlak na SVK, 7ma koľaj je väčšinou odstavený METRANS (z oboch sttrán), 9ta koľaj (perónová) je príchodzie vlaky smer rakúsko zo slovenska. a prvý perón koľaj 8 (dúfam že správne čislo ) je prázdne....max tak na konci stojí záloha....
fanatikmhdvčera, 8:50 #220352 Re:
Reakcia na #220349 od S499.1023:
vyrovnávka bude v zmysle KEVov, GySev Mávu, a Máv voči ZSSK.
PPS sa posúva. Je pravda, že to musí na území štátu prevziať spoločnosť s oprávnením, avšak, jazda po PPS je jednoduchšia administratívne než jazda do územia štátu.
Emilvčera, 8:50 #220351 Re:
Reakcia na #220337 od fanatikmhd:
Logika. Prvy peron je plny Viedenakov, kde tan chces pchat este GYSEV? Okrem toho k druhemu nemusi posielat viacsystemove jednotky....
Btw, v pracovne dni rano chodi jeden Viedenak (5.40) aj z druheho
Ikevčera, 7:52 #220350 Re:
Reakcia na #220330 od kecho:
Zmysel by to veľmi nemalo. 91/191 je intervalom a jazdnou dobou veľmi konkurenčná. Iné by bolo ak by to odtiahli aspoň na nové mesto. S TIOPom trnávka, prípadne so zastávkou einsteinova by to mohlo byť slušne využitie dvojkolajnej trate na mestské dopravné nároky
S499.1023včera, 4:23 #220349 Re:
Reakcia na #220338 od fanatikmhd:
Okrem KEV-ov existuje aj možnosť vyrovnávať výkony normálne peniazmi (samozrejme sa musíme oprostiť od molochoidného myslenia "národných" dopravcov.
S499.1023včera, 4:18 #220348 Re:
Reakcia na #220346 od fanatikmhd:
Čo s tým má pohraničná prechodová stanica (ktorou sú Rusovce? Aj do Rusoviec musí mať trasu zo štátnej hranice dopravca, ktorý má na toto oprávnenie, trasa sa láme na štátnej hranici, nie v PPS.
S499.1023včera, 4:13 #220347 Re:
Reakcia na #220342 od gejza:
Prestaň to točiť dokola. Čo má súčasný Siemens spoločného s tým, čo linkuješ? To aj mlátiš nemeckých turistov na ulici? A čo to má spoločného s predmetom diskusie? Siemens semafory nepochybne vie.
fanatikmhd24.3.2017 22:34 -1#220346 Re:
Reakcia na #220341 od S499.1023:
Nie, PPS rieši túto problematiku dostatočne. Preto vravím, že ak mu toto nevyjde, čo nevyjde (to vieme dopredu) tak sa zmení táto papierová formalitka. Ty asi jediný tu môžeš tušiť o čo ide.
Gryzly65: Čo to má s tým spoločné? GySev má predsa jazdiť s BR 4744. Takže? Stále nechápem ten problém.
Joyki24.3.2017 22:24  +1#220345 Re:
Kým sa dnes riešilo 2 vlaky ráno a 3 vlaky popoludní medzi Petržalkou a Rajkou, ktoré spasia celý svet, tak zatiaľ sa cestovalo v rámci Senca z logistického centra do centra 55 minút.

Vidno, aké priority sú tu dané... skapínam z nich fakt
Peon24.3.2017 21:58 #220344 Re:
Reakcia na #220338 od fanatikmhd:
Takže iba cez pracovné dni pôjdu vlaky z Petržalky do Rajky, resp. Hegyeshalomu?
Peon24.3.2017 21:55 #220343 Re:
Reakcia na #220331 od 810zssk:
To ale znamená, že do Rajky prestanú z Gyoru jazdiť Talenty MAV-START Zrt? A celkovo teda bude zvýšený počet spojov do Rajky prípadne budú v iných časoch ako sú v súčasnosti, a teda táto zmena bude mať výrazný dopad aj na vnútroštátnych cestujúcich v Maďarsku? Predpokladám, že dvojhodinový interval počas celého dňa spred niekoľkých rokov na úseku "Rajka - Hegyeshalom" sa však nevráti.

Totiž GySEV v súčasnosti nejazdí z Rajky do Gyoru. Niektoré vlaky idú iba po Hegyeshalom a niektoré pokračujú jednokoľajkou do mesta Csorna. Takže cestujúci z Rajky do Mosonmagyaróváru a Gyoru musia z vlakov GySEV prestupovať v Hegyeshalome na vlak MAV-START Zrt (či už vnútroštátny alebo medzištátny prichádzajúci z Bruck an der Leitha).
gejza24.3.2017 20:41 -1#220342 Re:
Reakcia na #220340 od S499.1023:
problém bude možno v tom, že pre ich súčasného dodávateľa neboli semafory vždy core businessom

http://holocaustonline.org/siemens/


dajme mu ešte pár rokov, snáď sa to naučia ....


S499.102324.3.2017 20:28 #220341 Re:
Reakcia na #220338 od fanatikmhd:
GySEV (nie GySev) by hlavne musel požiadať o bezpečnostné osvedčenie časť B na Slovensku, čo nie je až taká banalita, takže sa dá na 99,99% predpokladať, že na SK sa bude jazdiť na licenciu niektorého existujúceho SK dopravcu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.