Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

TeBeCevčera, 22:35 #224710 Re:
Aj reko Mlynskych niv sa zacina komplikovat...
http://www.region-bsk.sk/SCRIPT/ViewFile.aspx?docid=10071681
sithvčera, 21:51 #224709 Re:
tusite co sa deje pri zastavke kremnicka? okolo piatej tam bol odstaveny bus asi L80. Teraz popri nom pobehuju muzickovia v kombinezach, a vedla auto "ekologicke havarie", hasici a policia??
baranvčera, 21:03 #224708 Re:
Reakcia na #224707 od zbytočný človek:
Hlavne vzhľadom na § naposilovkyzakciitrebadatstarevoze aby ich cestujúci nezničili, by som sa tým vrakosám nečudoval.
zbytočný človekvčera, 20:33 #224707 Re:
Reakcia na #224706 od Mike:
Na linky s označením "H" by mali byť vypravené historičáky, takže Karosy B741 CNG. Náhodou, kde inde boli v rámcu MS v Hokeji vypravené na posilové spoje historické vozidlá? Budeme mať svetový unikát. Teda za predpokladu že počas MS v hokeji nebudú Karosy B741 CNG potrebné na zabezpečenie NAD za električky na Karloveskej, alebo inej radiáleˇ.
Mikevčera, 19:54 #224706 Re:
Reakcia na #224705 od TeBeCe:
Budúci rok tu máme opäť MS v hokeji. Žeby ich chceli zasa zapožičať pre DPB na linky H1 - H5?
TeBeCevčera, 18:54 #224705 Re:
Reakcia na #224704 od Ehm:
Nevyzera, ze by niektory z nich bol v poslednych 3 rokoch na STK...
Ehmvčera, 18:27 #224704 Re:
Reakcia na #224702 od Vladimír:
a prešlo cez STK?
Mhr1včera, 18:09 #224703 Re:
Reakcia na #224666 od Solider:
No ako to teda bude? Náhrada 4 kačíc za 4 dvojice T3P znamená nárast vzkm. Ak by sa posilnil vozový park v Krasňanoch súpravami 2xT3P, nebudú brániť ich využitiu limitované vzkm? A ak sa musia vymieňať kačice z e-6, tak stále nerozumiem, prečo nie za e-8. Tam by v sedle (a tie štyri v špičke) vadili menej ako na e-9. A prebytok K2S? No odstavené K2S by vadili určite menej ako odstavené T3P. Tie sú predsa výrazne mladšie (cca o 10 i viac rokov) a modernizované neskôr ako prvé K2S. A to nehovorím o piatich úplne nových. Prvé modernizované K2S majú už investíciu, ktorá sa do nich vložila pri modernizácii, dávno amortizovanú. Môžu ich pokojne odstaviť, vyčistiť, vysušiť, zamknúť a ponechať na horšie časy, ak by boli v budúcnosti potrebné.
Mimochodom, vie niekto, čo je so 7104? Už rok nejazdí.
Vladimírvčera, 17:32  +2#224702 Re:
Z kategórie "mohlo by vás zaujímať"

V Janíkovciach dnes horel autobus bratislavskej MHD
http://www.nitralive.sk/spravy/65638-v-janikovciach-dnes-horel-autobus-bratislavskej-mhd

P.S.: Mne je jasné, že vozidlo sa už v MHD BA nepoužíva.
Kanarcanvčera, 14:18  +1#224701 Re:
Reakcia na #224700 od david1:
Samozrejme ja to neviem posúdiť keďže 210 nevyužívam. Len mi to prišlo pre ľudí, ktorí idú na AS s kuframi o niečo jednoduchšie. On ten prechod cez Mlynské Nivy nie je bohvie čo, to si povedzme úprimne. Skôr ako hľadisko vzdialenosti som skôr myslel na bezpečnosť.
david1včera, 10:15 #224700 Re:
Reakcia na #224697 od Kanarcan:
Mne to naopak nevadí a to dosť často idem z Račka. Prejdem prechod a o minútu som na novej autobuske.
Zbytočne by sa predĺžila a spomalila trasa L210.
Kanarcanvčera, 10:08 #224699 Re:
Reakcia na #224698 od Mike:
Ono by možno bolo riešením aj kolečko Landererova - Čulenova - Pribinova a výjazd popod most Apollo. Konečná by bol a pri vjazde do garáží z Čulenovej. K divadlu je to úplne rovnaká vzdialenosť, k Eurovei v priemere tiež, do niektorých častí ďalej do iných zas bližšie. Ušetreným zbytočným kolečkom kolo VUB v oboch smeroch by inak aj pôvodný návrh bol vyjazditeľný podľa mňa.
Mikevčera, 9:09  +1#224698 Re:
Reakcia na #224697 od Kanarcan:
Myslím že nedá. Už dnes je tam v špičke o jeden voz viac oproti sedlu, hoci interval je celý deň ten istý. Je to hlavne kvôli zápcham, aby sa stíhali odchody z konečných. Ale ako vidíme, tie zápchy sú často v špičkách také, že vozy ani tak nestíhajú odchody z konečných a chodia mimo CP.
Tu navrhované predĺženie trasy by ten chaos ešte zvýšilo. (S dôrazom na veľmi krátku zelenú na ľavých odbočkách v križovatkách).
Kanarcanvčera, 8:47 #224697 Re:
Reakcia na #224692 od kecho:
Zdieľam ten istý názor. Trolejbus ľudí "vyhodí" na starej konečnej, čo je k novej AS cca. 400 metrov, zatiaľ co zo zastávky pri Twin City je to 100 metrov. Pre niekoho zanedbateľný rozdiel, ale keď sa má človek ťahať s 20kg tak je to citeľný rozdiel. Tiež som myslel, že 210 bude automaticky presmerovaná po trase Ml. Nivy - Košická - Landererova. Je tam síce rozdiel cca. 700 metrov v trase, ale myslím že to by sa určite dalo vyjazdiť bez navýšenia výpravy.
zbytočný človekvčera, 8:13 #224696 Re:
Reakcia na #224695 od zbytočný človek:
Dodatok:

Mal by som ešte porovnať obsadené trolejbusy. 50 cestujúcich je zaplnené vozidlo, ale ešte žiadna tlačenica. Hmotnosť cestujúcich 4 tony.

10680 + 4000 = 14680

12780 + 4000 = 16780

14680 + 15% = 16882

Takže rozdiel v hmotnosti medzi 30Tr a 30TrDG, ktoré obe vezú okolo 50 cestujúcich, je približne 15%.

Dobre, spotreba 30TrDG zrejme nebude až o 20% vyššia. Bude o 10% až 15% vyššia, podľa obsadenia, trasy, atď.
zbytočný človek16.1.2018 23:53  +1#224695 Re:
Reakcia na #224694 od S499.1023:
Tých 20% som získal nasledovne:

Pohotovostná hmotnosť 30Tr: 10680 kg.

10680 kg + 20% = 12816 kg

Pohotovostná hmotnosť 30TrDG: 12780 kg. Takže približne o 20% viac oproti 30Tr.

Trolejbus je vozidlo MHD, ktoré v bežnej premávke z vozidiel všetkých trakcií MHD rekordne často mení rýchlosť, či už kvôli zastávkam, križovatkám, výhybkám alebo iným armatúram. Takže jazda trolejbusu je často v režime rozjazd - krátky výbeh (ak vôbec) - brzda. Zvýšenie hmotnosti vozidla o 20% znamená v takomto režime spotrebu vyššiu o 20%. Nepoviem keby sa rozbehol, išiel 5 km bez zastavenia stálou rýchlosťou a potom brzdil, to by sa vyššia hmotnosť v spotrebe až tak neprejavila.

Asi toľko k "cucaniu z prstu". Ináč aj generálny riaditeľ DPB sa vyžíva v používaní latinských slovíčok, s ním by si si určite rozumel. Napr. keď hovoril niečo o tom, že dielenský pracovník oznamuje insufficienciu náhradných dielov (už vidím ako to slovíčko v dielni používajú).
S499.102316.1.2018 22:42 -1#224694 Re:
Reakcia na #224682 od zbytočný človek:
Mne sa zdá, že na podporu svojej nenávisti k degešom používaš čím ďalej tým viac čísla, získané feláciou digitu.
Ma178rek16.1.2018 22:29 #224693 Re:
Reakcia na #224691 od Ike:
ževraj áno nie je to pre mňa
kecho16.1.2018 22:16 #224692 Re:
Reakcia na #224689 od birch:
L210 po prestahovani ASMN ako spojka zst a as ma zmysel v sucasnej trase?
Ked uz, nebolo by jednoduchsie zrusit zachadzku k byvalej konecnej a stocit ju bud okruzne okolo novej stanice, alebo ked uz musi ist k eurovea, tak obojsmerne okolo stanice?
Verzia 1-karadzicova-ml.nivy (ta zastavka pred zburanym nadchodom je blizsie k stanici)-kosicka-landererova-karadzicova
Verzia 2-karadzicova-ml.nivy-kosicka-landererova-parkovisko snd(alebo olejkarska-krupkova-a naspat cez landererovu
Ike16.1.2018 22:08 #224691 Re:
Reakcia na #224690 od Ma178rek:
A je tak puknutý, že je nečitateľný?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.