Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

BigMacdnes, 10:19  +2#228262 Re:
Reakcia na #228261 od 3pa3ck3:
O čo sa snažíš?
O predvolebnú kortešačku? Tak z takýchto 3,1415...čovín som už dávno vyrástol.

Osobne som zarytým pravičiarom, ale tento "strážca spravodlivosti" to má u mňa definitívne pre...(slušne napísané)...kakané až do konca života / až do konca vojny!

Ak túžiš po bližších podrobnostiach, tak sa obráť na obyvateľov / občanov Vajnor (spisovne Vajnôr), Bernolákova, Ivanky pri Dunaji, Čiernej vody...etc... a popýtaj sa na kolektory k diaľnici D1.
A keď budeš klásť otázky, tak sa pýtaj najmä tých, ktorí tam vlastnili poľnohospodársku pôdu a predali. A hlavne sa popýtaj, ako sa z poľnofondu stali stavebné pozemky...
Keď Ťa nezahlušia na prvý raz, tak sa pýtaj ďalej.
Tip týždňa: ako sa cestuje z Malého raja do Vajnor (spisovne Vajnôr) a ďalej do centra.
Ako tento a jemu podobní Čurila (Čurilovia) skúpili pôdu pôvodných vlastníkov, ako ich oje... prepytujem obabrali, ako sa z pasienkov a lúk stali stavebné parcely...atď...etc...i mnoga inych vaprosov...

Za mňa ani omylom!

Na záver len technická otázka: Aký je rozdiel v odpovedi na rovnakú otázku, pokiaľ sú zdrojom ľudia, resp. prieskum? Je väčším sociológom? Nie! Má rovnaký výsledok, je len väčším populistom!
Howgh! Dosť bolo politiky, nadávanie a pľuvanie na zem je povolené!

3pa3ck3dnes, 9:56 -2#228261 Re:
https://www.postoj.sk/37384/co-ja-viem-od-ludi-ostatni-kandidati-vedia-z-prieskumov
S499.1023dnes, 9:20  +2#228260 Re:
Reakcia na #228255 od BigMac:
Je predsa jasné, že Hytkovi nejde o najaký prospech vodičov ale o jeho sebaprezentáciu. To platí o všetkých odborárskych činiteľoch dlhé roky, od Brnu cez Porngrafa Golema, Gustáva Prezidenta Bagristokamaráta, Laca Šťovíčka Kamenára až po tohto zneuznaného všadesombol dispečera.
Pettodnes, 9:10 #228259 Re:
Reakcia na #228256 od SOR TNB 12 #6004:
Co tak pozriet dojazdy smer vozovna Trnavka z Opletalky/VW5 ?
Ikednes, 8:23 #228258 Re:
Reakcia na #228252 od 810zssk:
Ja by som to doplnil, že by si mohli aj zajazdiť. Ale iba keby chceli. A trasu a čas takú, na akú sa cítia. To by bolo fér. Rozkvet MHD taký, že by Švajčiari hromadne páchali po návšteve Slovenska harakiri.
Mikednes, 7:27 #228257 Re:
Reakcia na #228255 od BigMac:
S týmto úplný súhlas. Vodiči už pár krát dosiahli svoje vďaka úplnému dodržiavaniu všetkých predpisov, nie vďaka ich nedodržiavaniu.
SOR TNB 12 #6004dnes, 6:31 #228256 Re:
Poradili by ste mi nejaku 29-tku spickovu? Idealne koniec o 18:30
BigMacdnes, 3:51 #228255 Re:
Reakcia na #228254 od 810zssk:
Ja som už dotyčnému nie raz povedal, že keď chce štrajkovať, tak to ide podstatne jednoduchším spôsobom. Podstatné je nezobrať slovo štrajk do huby a nepúšťať ho von a hlavne nie do médií. Stačí prísť do roboty a začať dodržiavať do puntíku všetky predpisy. Ale všetky. Lenže na to táto skupina ľudí nemá disciplínu a trpezlivosť. A hlavne by sa nedala robiť mediálna prostitúcia.
810zsskdnes, 3:27 #228254 Re:
Reakcia na #228253 od BigMac:
Dik.
BigMacdnes, 2:57 #228253 Re:
Reakcia na #228252 od 810zssk:
15% a menej z celkového počtu. Nič prevratné nevyriešia.
810zsskdnes, 2:49 #228252 Re:
Reakcia na #228250 od Ike:
Zrejme áno, lebo bola zopakovaná už minule predložená požiadavka aby vodiči dostávali prémie aj keď porušujú predpisy 😁 Podľa mňa by túto krízu vyriešilo keby vodiči dostali plat 3000 eur mesačne, pričom by v pracovnej dobe nemuseli jazdiť, stačilo by sa odstaviť na konečnú.

Inak vážne, vie tu niekto aké percento vodičov sa zgrupuje okolo tohto nímanda? 🙂
MatejBAvčera, 21:40 #228251 Re:
Reakcia na #228250 od Ike:
Jezis ne, toto mi nerob, som akurat pil ked som sem prisiel a precital si to 😂 😂
Ikevčera, 15:15  +6#228250 Re:
Reakcia na #228249 od Mikimaus:
To su tye zaveri z mytingou?
Mikimausvčera, 15:12  +1#228249 Re:
Zamestnanci bratislavského dopravného podniku hrozia štrajkom

https://bratislava.sme.sk/c/20943541/zamestnanci-dopravneho-podniku-bratislava-hrozia-strajkom.html?ref=trz
Valecvčera, 13:02 #228248 Re:
Reakcia na #228241 od ceres:
Slovo vraj je v tvojom predpoklade podstatné. O výdrži batérii najlepšie vypovedá toto:

"Roku 2005 se dočkala obnovy, když byla postavena trolejbusová trať v úseku Porta Pia – Largo Labia. Na ní pak začaly jezdit trolejbusy Solaris Trollino, které s pomocí bateriového pohonu obsluhovaly i nezatrolejovaný úsek Porta Pia – Roma Termini. Nicméně postupně se počet nasazovaných vozů snižoval, až se roku 2014, kdy jich bylo místo 30 jen 7, veřejnost dozvěděla proč: baterie fungovaly jen v případě, kdy byl trolejbus pod dráty, jakmile se totiž sběrače sklopily, začaly být nepřiměřeně namáhány a začaly vypovídat službu."
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/9/19/m-roziuje-trolejbusovou-dopravu
Solidervčera, 11:14  +1#228247 Re:
Reakcia na #228242 od ceres:
Ceny sa takto porovnávať nedajú. Dodávatelia ponúkajú na rôznych trhoch rôzne ceny.
Mhr1včera, 10:49 #228246 Re:
Reagujem na viaceré príspevky, čo sa malo/mohlo kúpiť v trolejbusoch. Nijako nekritizujem nákup 50 ks kĺbových 31Tr. Bolo treba vymeniť najstaršie 15Tr, 14Tr a zvýšiť celkovo kapacitu, čiže preto sa aj krátke t-busy nahradzovali dlhými. Potiaľto OK. A vtedy neboli ešte "k mání" v sériovej výrobe kĺbové trolejbusy s baterkami. Ale v roku 2016 už áno, citát z internetu: "V říjnu 2016 dodala Škoda Electric do Českých Budějovic první dva kloubové trolejbusy s pomocným bateriovým pohonem." A dodávam, že ich tam majú už 15. Takže, keby sa bezhlavo nevyužila opcia na nákup ďalších 20 ks 31 Tr, mohli 15TrM ešte chvíľu jazdiť (keď 15 Tr vydržali 25 rokov, mohli aj tieto, ich vyradenie v r. 2015-16 je plytvanie, veď najmladšie mali 12 rokov!!!). A bolo ich vtedy akurát 21. Získal by sa tým čas a mohol sa vypísať ďalší tender na t-busy s pomocným pohonom. Aspoň by boli mladšie, mať 120 vozidiel rovnakého veku, ktoré rovnako nabiehajú kilometre na opravu, rovnako starnú a rovnako budú naraz na šrot, znamená problém, kde zohnať naraz peniaze na ich obmenu. Mohli sme tu mať mladšie vozy s univerzálnym využitím. Mohli sa využiť na t-202, pri výlukách ako spomínaná zámena autobusov na t-212, doplnili by vhodne park vozov na t-33 a určite by časom našli využitie aj na a-61,63 príp. inde. A cena? Písalo sa tu, že sa ani nevyužili všetky peniaze a ono by sa to časom vrátilo. Len na Dlhé Diely - koľko stoja preťahy a strážna služba? Plus výluky, z využitia krátkych "degešov" je vidno, že by sa určite hodili.
S499.1023včera, 10:43 #228245 Re:
Reakcia na #228242 od ceres:
Pokiaľ viem, tak aj tie o 100 tisíc EUR lacnejšie Solarisy v Eberswalde majú superkapy a dieselagregát, takže tých 100.000,- EUR navyše je proti cene degeša, nie čistého trolejbusu. Cenu eberswaldského hybridu som nevygooglil ale podobné solingenské dodané tohto roku stáli 800.000,- EUR / ks.
Iná vec je, že konkrétny degeš 30Tr je totálne nešťastie.
simon.harvanvčera, 10:35 #228244 Re:
Dobrý deň,

robím diplomovku na tému Počítanie ľudí vo verejnej doprave a chcel by som sa spýtať, či má niekto bližšie informácie ako to je v DPB.

Čo som zistil, tak v novších autobusoch sú senzory a ak to potrebujú na starších linkách, tak tam proste na týždeň dajú nový autobus.

Vedeli by ste mi povedať aj kto dodáva senzory/riešenie na počítanie ľudí? Zaujíma ma hlavne technické riešenie. Možno by bola zaujimavá aj informácia o jednotkovej cene.

Ďakujem,
Šimon
ceresvčera, 10:23 #228243 Re:
Reakcia na #228240 od S499.1023:
Ale ináč súhlasím, že problém je skôr v tom, čo konkrétne sa obstaralo a ako sa to používa. Bola smola, že to obstarávanie bežalo práve počas takéhoto technologického zlomu - neviem, koľko miest od roku 2014 nakúpilo trolejbusy s pomocným naftovým pohonom, ale s batériami toho asi bude výrazne viac...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.