Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Ikednes, 20:53 #225480 Re:
Na Búdkovej a Lovinského osadené nové značky zákaz zastavenia. Zatiaľ nie po celej dĺžke. Ale každopádne, klobúk dolu. Cestujúci v trolejbusoch a peší budú určite vďační.
gejzadnes, 17:55 #225479 Re:
https://dennikn.sk/1037581/s-autobusom-jazdi-za-polarnym-kruhom-v-bratislavskej-premavke-by-nora-trafil-slak/
S499.1023dnes, 11:13 #225478 Re:
Reakcia na #225469 od Mirtschi:
Ona nie je prasknutá koľajnica ako prasknutá koľajnica.
S499.1023dnes, 11:11 #225477 Re:
Reakcia na #225464 od chodec:
Zato ty evidentne to, čo máš v hlave, intenzívne používaš. Keďže tam máš vákuum, výsledky tomu zodpovedajú.
Mirtschidnes, 10:49  +1#225476 Re:
Reakcia na #225473 od fonzo:
Myslím aj Keby nejakým zázrakom sa našli peniaze na ten tunel Filiálka - Petržalka, tak by do Bratislavy nezacházel žiaden priamy spoj z Pařížského, ale všetko by končilo max. vo Viedni. Súčasné trendy sú predlhé medzinárodné linky/spoje skracovať. Už i z Budapešti do Berlína premáva len jeden spoj EC Hungaria, inak všetko je rozdelené v Prahe. Myslím, okrem toho, aspoň v minulom grafikone to tak bolo, jazdila jedná súprava z Bratislavy až do nemeckého Kielu, po Prahu ako EC Slovenská Strela, od Prahy pod iným názvom.
david1dnes, 10:40 #225475 Re:
Reakcia na #225461 od Pe67:
No predtým Jarošovu neprešla bez zastavenia. Teraz hej.
david1dnes, 10:36 #225474 Re:
Reakcia na #225459 od Pe67:
A čo tak to nahlásiť trebárs šéfovi či priamo grafikonistom.
fonzodnes, 10:35 #225473 Re:
Reakcia na #225464 od chodec:
Aha čiže polemizovanie nad niečim tu je tebou zjavne zakázané. Pridal som sa tentokrát k množstvu príspevkov ktoré videli ďalekú víziu riešenia dopravy, a vyjadril som tam dlhším textom svoj vlastný pohľad, a spomenul som ŽE ZA PREDPOKLADU ŽE BY SA TRVALO NA VÝSTAVBE METRA, a zároveň som ale spomenul že osobne nie som zástancom jeho výstavby, ale zjavne čítaš medzi riadkami len to čo sa ti hodí.

By the way, "moje" metro je megalomanský vlhký sen, ale tunel popod dunaj pre TGV vlaky a podobne srandy je ok? Zaujímavá logika. To by som chcel vidieť či by nám do toho tunela tí parížania poslali to TGV aj častejšie ako raz týždenne. Veď teraz nemáme nič priame ani za Viedeň. Do tej vreckovky sa namiesto plánu na metro mohlo utrieť niečo iné, a na imhd by razom bola konštruktívnejšia diskusia.
fonzodnes, 10:25 #225472 Re:
Reakcia na #225450 od 810zssk:
No však o tom som v tom príspevku písal. Niečo čo by pišlo s Vajnor by išlo do tunela až v centre.
810zsskdnes, 10:09 #225471 Re:
Reakcia na #225470 od phoye:
Prichadza z terminalu pod mostom
phoyednes, 10:04 #225470 Re:
Dobrý deň,

keď stojím na zastávke Most SNP (pri Dunaji smerom k Eurovei), neviete, odkiaľ príde autobus 70? Je to taká záhada, lebo je to jeho prvá zastávka a zrejme neprichádza od tých nástupíšť pod mostom.
Mirtschidnes, 9:54 #225469 Re:
https://praha.idnes.cz/karlovo-namesti-myslikova-lazarska-tramvaje-praskla-kolej-po7-/praha-zpravy.aspx?c=A180223_161648_praha-zpravy_zuf - Nejazdilo sa po prasknutých kolajniciach v Bratislave aspoň do nedávna, samozrejme so zníženou rýchlostou dokial to dpb za pár dní nezaplátal, bežne? Spomínam si matne na Krížnu ulicu.
Mirtschidnes, 9:43  +2#225468 Re:
Reakcia na #225464 od chodec:
Fonzo to písal ako úvahu. "Megalomanské vlhké sny" tu chceš akurát ty v najkratšej dobe za každú cenu.
Mirtschidnes, 9:41 #225467 Re:
Reakcia na #225465 od chodec:
Tak po tom moste vedla súčasného starého mosta by viedla tretia kolaj pre zlepšenie priepustnosti úseku Hlavná Stanica - Devínská Nová Ves, poprípade, keď by sa už stavalo, tak by sa most mohol poprípade dimenzovať do budúcnosti aj na štvrtú kolaj. Most by bol umiestnený v mieste, kde stál pôvodný do r.1945. Tu ma v tento súvislosti tak napadá, že teoreticky by sa mohla postaviť jeho replika, len neviem či a o kolko by to vyšlo drahšie, retrostavba oblúkového mosta, ale s využitím nových technologií, ako nejakého podla súčasnej architektúry.
Mirtschidnes, 9:26 #225466 Re:
Reakcia na #225441 od Yasuhiro:
K starej Bratislave: Ano, to je pravda, Bratislava bola vtedy v mizernom stave, ešte v 80. rokoch si osobne pamätám niektoré domy priamo na hlavnom námestí rozbité, ale dnes sú už opravené s vysokými cenami na meter štvorcový za prenájom. Všetko sa dá zrenovovať, keby sa chcelo. Otázne je, či by to tak i bolo a či by polovičaté tých domov do nežnej revolúcie nepadla sama od seba. Podobné štvrte v podobném šťávě máme v súčasnosti v Ústí nad Labem - Předlice, Krásné Březno, kde mnoho domov je vybydlených, niektoré s prevalenými stropmi a to za monarchie bolí zámožné štvrte. Aj na tom bratislavskom Podhradí, muselo by sa chcieť, myslím, že aj tam sú doteraz niektoré domy neopravené. Každopádne škoda kedysi krásnej malebnej štvrte, ktorá sa nechala schátrať a potom zbúrať.
chodecdnes, 6:05 -1#225465 Re:
Reakcia na #225423 od Mirtschi:
Jasné pochopil som viadukt, ale neodpovedal si pre akú koľaj to navrhuješ a to je rozhodujúce pre diskusiu o probléme jej realizovateľnosti.
chodecdnes, 6:03 -3#225464 Re:
Reakcia na #225440 od fonzo:
Ak si už ukončil svoj megalomanský vlhký sen a výsledok utrel do vreckovky, tak si pozri územný plán mesta, generel dopravy a začni používať to čo by si mal mať v hlave
Gryzly65dnes, 2:39 #225463 Re:
Reakcia na #225449 od trolejbus6207:
Asi dva roky. Za ten čas to stihli už tak dva-tri razy na určité obdobie vypnúť a potom po nejakom čase zase zapnúť. Momentálne to fičí od minulého leta, až som prekvapený.
Pe67včera, 18:34 #225462 Re:
Reakcia na #225461 od Pe67:
V smere do mesta samozrejme.
Pe67včera, 18:34 #225461 Re:
Reakcia na #225453 od david1:
Nepovedal by som. Zelenū vlnu må iba s križovatkami s Riazanskou a Jarošovou. Na ostatných väčšinou stojíme.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.