Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mirec240 #249952:
Nedožije. Dnes umrel.
Reply on: Mopy #249955:
Neviem, prečo by malo NDS vadiť, že tie dva zjazdy by boli tak blízko. Napríklad medzi zjazdmi Hlohovec a Červeník na D1 nie je ani 2,5 km.
Čo sa týka vlaku do Stupavy, tak kým nebude trojkoľajný minimálne úsek Lamač - HLST, tak nemá zmysel obnovovať trať do Stupavy, pokiaľ tam teda nechceme mať takt 60 min v špičke, to by sa možno zmestilo aj teraz.
Reply on: Klepeto #249954:
@ Klepeto, to je pravda co pises..
Byval som v Stupave 5,5 roka, chodil denne MHD do roboty / z roboty (roky 2016-2021). Tie zapchy som si odsedel, pozoroval ako z roka na rok sa to len predlzuje, povodnych cca 20min na Patronku sa postupne natiahlo na 40+ min (ak bola out Sitina tak aj skoro 2h). Odcestoval som si aj parkrat cestu spat, ked bola nehoda na D2 a vsetko odklanali na Stupavu/cez Stupavu.. to som len zo Zahorskej Bystrice ten kusocek do Stupavy siel aj 45min..
Problem Stupavy je aj len jedna hlavna cesta..kde sa to vsetko zlieva aj len zo samotnej Stupavy.. (OK, neratam tu speci trasu na Devinsku..)

Ono bola aj daka studia, zeby bol pripoj/odpoj z dialnice aj na "za Stupavou", aby odbremenili samotnu Stupavu od naplavkou tych ktori idu do Borinky alebo Zahorska/vysoka pri Morave apod. (tam su obstrukcie NDS kvoli tomu ze medzi tymi dvoma privadzacmi nie je min 5km vzdialenost, ale tusim len nejakych 4,6km..)
Potom som kdesi v Stupavskych novinach cital, ze by mali spravit kvazi obchvat Stupavy po strane blizsie k dialnici a druha ako je skolska tak na jej konci.. Ako sa toto pohlo neviem, ale asi ako LIDL, od roku 2016 som pocuval,ze tam bude a doteraz nestoji..
Tam to treba poriadne vyriesit co sa tyka infrastruktury a ciest, lebo je to z roka na rok horsie. Aj preto som rad, ze som sa vratil do BA a netrpim v zapchach..

Skoda aj, ze v 80tych rokoch zrusili vlaky do Stupavy.. ale kedze teraz aj ked zeleznica ma problemy, kolko by bolo odrieknutych spojov??
Reply on: Mopy #249953:
Nespoplatnenie úseku na D2 nič nerieši. Bratislavská a Hodonínska ostane rovnako ráno zasekaná ako je aj teraz. Lebo aj súbežná D2 je zasekaná po Stupavu od Sitiny. Dokonca súbežnú I/2 alebo 505ťku okolo VW tiež plnia aj autá čo majú známku, lebo koľkokrát obchádzajú práve tú plnú D2.
Stupavu to vôbec neovplyvní. Je jedno či do tej Stupavy prídu autá od diaľnice alebo od Z.B. Stále to bude rovnaké množstvo áut. Stupave by skôr pomohla križovatka s cestou III/1106 čo by čiastočne riešilo aj jej obchvat, keďže tí čo idú smer Vysoká, Zohor a podobne by nemuseli prechádzať cez Stupavu. Aj do tej Borinky by to bolo jednoduchšie cez túto križovatku.
Reply on: MatejBA #249950:
Ake to maju byt prace na D2? Reko vozovky? Stara cesta do Zahorskej Bystrice mala byt davno 4prudova.. ked sa to podari ten bus pruh, tak klobuk dolu.. ale bude obmedzovany danou infrastrukturou aktualnou.. A to bude jak na Gagarinke bolo? Natesno seba?

To zrusenie spoplatnenia po Stupavu moze byt dobre.. len aby to nepretazilo Stupavu, ze vsetci pojdu cez nu a potom sa supnu na D2.. a spat to iste, po Stupavu cez D2 a supho cez Stupavu a dalej..
Čo myslíte, dožije sa tento označník na Nám. Hraničiarov ďalších 15+ rokov na tomto mieste podobne, ako označník bývalej zastávky školského spoja 371 neďaleko zastávky Šintavská? 😎

Je ešte niekde v rámci Petržalky starý označník na stĺpe pouličného osvetlenia? Čo som si všimol, viaceré označníky zastávok pre školské spoje boli v uplynulých týždňoch/mesiacoch demontované.
Reply on: MatejBA #249950:
hovorme si co chceme Matej, ale tento starosta aspon mysli na svojich obcanov a nieco aj robi....ja ked som minule dostal 37 zo sedavej odjazdit, spicku, tak som sa skoro obesill....strasne nieco aka premauka
https://bratislava.sme.sk/c/23326313/starosta-zahorskej-bystrice-ziada-o-zrusenie-spoplatnenia-casti-d2.html

"Ako dodal, zároveň v súvislosti s pripravovanými prácami na D2 v letných mesiacoch, keď sa zvýši doprava cez Záhorskú Bystricu, žiadajú s hlavným mestom a v súčinnosti s Národnou diaľničnou spoločnosťou, aby na Hodonínskej ulici vytvorili dočasný bus pruh, ktorý by slúžil mestskej hromadnej doprave aj cyklistom."

By ma zaujimalo, kde presne, lebo Hodoninska medzi Lamacom a Kruhacom ma prilis vela ostrovcekov a odbacacich pruhov, a Hodoninska od Kruhaca po ZB miestami detto a nemam pocit, ze po celej dlzke je dostatocne siroka na 3 plnohodnotne pruhy. A samozrejme idea kompletne do**at cestu pre auta a este nasackovat cyklousou je genialna 😃 Uz ich vidim, ako rano slapu v bus pruhu a blokuju autobus, lebo auta stoja v kolone. Nehovoriac o rozpadnutych krajniciach na tej ceste.
Reply on: FFF13 #249946:
Ja som niekoľkokrát využil spoj o 14:00 a ten nezvykol uviaznuť v zápche a bol skutočne celkom využitý už od Bajkalskej. Tým spojom o 15:30 som nešiel, takže ten neviem posúdiť. Ak bol ale problém iba v niektorých spojoch, tak mohli zrušiť len tie a ostatné nechať tak, ako sú. Inak, ak tá 37 po novom nepôjde z vozovne cez D1, tak v zápche na nábreží uviazne aj tak, nie?
Reply on: FFF13 #249946:
Práveže poslednou dobou sa mi zdá že sa fakt situácia stabilizovala, na začiatku to bolo naozaj hrozne ale posledné dni som sa vyskytovali v poobedných hodinách pri Šafku a išlo to celkom plynulo... Ak sa tam stratilo do 1-2 minút tak to by som preháňal...
Reply on: FFF13 #249946:
Coze co? Nemozne, vsak vraveli, ze Vajanskeho nabrezim prejdes za 15 sekund 😃
Reply on: Urbanway 2423 #249945:
pretože tie výjazdy chytali zápchu pred Šafkom a cyklotrasou kľudne aj 10 minút čiže si tam mal často 20 minútovú dieru a potom šli dve 37 naraz (jedna zmeškaná z vozovne a jedna z mosta), takže CP bude oveľa stabilnejší. Ja som tie výjazdy pár krát využil a vždy tam bolo tak do 5 ľudí, myslím si že tu je oveľa väčší záujem aby 37 odchádzala z prvej zastávky načas ako výjazd z vozovne s cestujúcimi. Na iných linkách to samozrejme význam má
Reply on: FFF13 #249944:
Vie niekto, prečo sa zrušili tie poobedné výjazdy? Tie výjazdy nebývajú úplne prázdne a služobnou jazdou sa ušetrí iba 4-5 minút, čo nie je nejaká veľká úspora.
Od 4.5. na 37 plus jedno poradie v rannej aj popoludňajšej špičke👍
a ešte k tomu zrušené popoludňajšie výjazdy z vozovne s cestujúcimi
Neviem, kam sa dá takáto vec nahlásiť, no CHAPS od dnes obsahuje úplne nezmyselné CP pre linky DPB. Napríklad 4, 40, N33.
Neviem či to tu už bolo. Dnes na NAD do Marcheggu jazdí táto Karosa.
Reply on: Ma178rek #249940:
Del, neviem rátať

Reply on: Andrej #249938:
Tak kvôli kolesám stojí veľa vozov, čo viem mininalne 5 ...
Celkvoo dlhšie odstavených vozov viac ako 2 týždne máme 9 čo pri počte 29/30T nie je tak vysoké číslo ...
Nutná denná výprava je 5+15+18 29T a 23 30T čo sa hravo zvláda... Len tie 29T už začínajú byt na hrane ..
Čo viem 30T z novej várky majú byť použité na zabezpečenie NP spojov na ŽST NM a predpokladám že to bude garantované každý druhý NP spoj čo by bola potreba 6 električiek celodenné a 1 špičková
No necháme sa prekvapiť
Reply on: Ma178rek #249934:
Už je to opravené.

Situácia s NP vozidlami musí byť v strašnom stave ak zase vypravujú súpravy ako žáložné vozidlá. Dúfam že 10ks 30T sa použijú prioritne na riešenie tohto stavu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.