Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: upravovač fotiek #254867:
Ale donášač by sa určite našiel.

upravovač fotiek

Reply on: Ma178rek #254868:
Uvidíme. Ja plne podporujem aby sa kúpili nové vozy v čo najväčšom počte a aby vysokopodlažné vozy do roku 2030 skončili úplne. Ale obávam sa, že sa na nové vozy nenájdu peniaze. A potom nám budú musieť T6A5 slúžiť ešte 20 rokov. V tom prípade by som už videl ich modernizáciu vrátane dosadenia klimatizácie ako zmysluplnú investíciu.
Reply on: upravovač fotiek #254863:
Ja osobne tiež mám radšej T6 ako T3 hlavne kvôli interiéru 🙂 keď som prvýkrát prišiel do Bratislavy a šiel som k Botanickej záhrade tak som stretol T3 na linkách 4/9 a T6 na linke 5 a proste odvtedy mám zaužívané to že T3 je stará 😅 ale vtedy to tak bolo, teraz je situácia opačná ale stále sú pre mňa T6 lepšie... Škoda že sa upustilo od tej modernizácie či čo to malo byť alebo chceli urobiť pred cca 10 rokmi..

upravovač fotiek

Reply on: Mhr1 #254864:
Však to kľudne napíš, aj tak tak toto fórum nikto dôležitý nečíta.

upravovač fotiek

Reply on: Mhr1 #254865:
Postav vedľa seba T6A5 I. alebo II. série, T3G alebo T3M, T6A5 III. série a T3P a požiadaj 100 náhodne vybraných ľudí, aby ti tie vozy usporiadali podľa toho, aké moderné sú.
Reply on: upravovač fotiek #254863:
Logika je ale inde - rekonštruované, a teda vlastne novšie vozy sú T3P, sú modernejšie, preto je logické ich uprednostniť. Sedadlá nie sú argument, keby bola vôľa, dali sa použiť dvojsedačky z vyradených K2S do T3.
Reply on: S499.1023 #254859:
My dvaja príčinu poznáme, ale spomínaný pán by nebol rád za medializáciu.

upravovač fotiek

Reply on: Ma178rek #254862:
Z T6A5 je oveľa lepší výhľad pre stojacich cestujúcich. Okrem toho pôsobia na cestujúceho modernejšie. Mali by jazdiť celodenky a T3 by mali byť iba v špičkách. Dnes je to opačne.
Reply on: MatejBA #254860:
Bohužiaľ T3 v usporiadaní 1/1 sú také menej friendly cestujuce...ale zase všetky sedadlá do 1 smeru sú veľká výhoda (keby majú T3 aspoň tie sedadlá medzi 2-3 dverami v usporiadaní 2sedadlo by to bolo asi najlepší kompromis medzi kapacitou a komfortom
"Televízii JOJ sa podarilo získať kamerové záznamy z momentu zrážky dvoch vlakov, ku ktorej došlo v nedeľu 9. novembra na trati pri Pezinku."
https://www.facebook.com/share/r/17Dkd2CwQP/
Reply on: Ma178rek #254858:
T3x2 maju v priemere menej miest ako 30T na sedenie, T6A5 medzi 29T a 30T. Takze si nemyslim, ze 10 miest na sedenie extra vs menej miest na stanie oproti 30T je az taka velka vyhoda.
Reply on: Mhr1 #254851:
A ja to úplne chápem, hoci inak som kritikom myšlienok ing. Šotovského.
Reply on: si #254857:
Ano však v 2019 preto keď šiel 1 linkový variant na scénu sa rozhodlo že L1 pôjde do Petržalky a X6 zožerie zvyšné vozy a to vtedy obe linky zjedli po 11 vozidiel

Neviem no ak sa robia nejaké rekonštrukcie treba zmeniť to čo treba...
Tých 40 je dostačujúcich, jednosmerné majú výhodu v Tom že majú viac miesta na sedenie...
Reply on: Ma178rek #254854:
viem ze to je v tomto meste ciste sci-fi, ale vo chvili ak zacnes stavat este aj druhu trasu tak si nuteny prisposobit linkove vedenie tak ze bude spajat prave tie 2 rozostavane trasy bez ohladu na prepravne naroky; a ak by sa nahodou zacalo robit aj na tretej, tak uz aj tak nemas vozy.... (a rozrobene 2-3 radialy v mestach kde to s rozvojom VHD myslia vazne a nielen melu hubou nie je nic vynimocne....)
Reply on: Neviem000 #254849:
Čo sa týka poradia na linke vo všeobecnosti, tak ide v podstate o interné označenie poradia vozidla na linke. Zjednodušuje to prácu pri identifikácii konkrétnej služby/vozidla.

Ad vynechanie - Niekedy proste len palubák neodošle dáta do výpravy a preto niektoré poradia vo výprave chýbajú a doplnia sa neskôr manuálne. Ak je za poradím písmeno (napr. X/2a) znamená to, že na tom poradí je/bolo prihlásené iné vozidlo. Najčastejšie záložák, prípadne výmena odjazdov kvôli obehnutiu pri električkách, poobedný diel vykonáva iné vozidlo, výmena vozidla kvôli poruche...

Ad delené poradie - pravdepodobne máš na mysli delenú službu = služba napr. 1/6 má dva diely - ranný a poobedný.

Ad výpočet poradia - v zásade to vieš vypočítať tak, že si počkáš na zastávke a pozrieš poradie prvého vozidla ktoré príde. Poradia zvyknú mať postupnosť. Neplatí to ale absolútne. Napríklad v špičke to býva prehádzané. Nie je treba to ale vôbec počítať, na imhd po prihlásení vidíš v CP pri čase odjazdu konkrétne poradie.
Reply on: Mhr1 #254852:
to je take male chapadielko.... (ale ano, to ze aj tam je kusok "ciarky" v scheme viem)
Reply on: Mhr1 #254853:
To či stačí alebo nie si určuje samotné mesto... Pred rokom 2015 sme mali 0 vozov, teraz máme 40 čo je podľa mňa akurát ak budeme postupovať vo výstavbe tak ako naposledy v Petržalke...
Reply on: MatejBA #254846:
V meste so slučkami stačí obojsmerných vozov 1/4 až 1/3.
Reply on: si #254843:
S Hlavnou stanicou 6 chápadiel...🙂
Reply on: MatejBA #254841:
Tento stav stále trvá... V Prahe tvrdošijne nechcú mať obojsmernú variantu 52T, hoci by to technicky nebol žiadny problém.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.