Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bobitwo #254049:
výrazným rozdielom je najmä fakt, že z BTS nelietajú žiadne štandardné aerolinky
Reply on: kecho #254048:
Akurát, že 68 a 96 obsluhujú úplne odlišné časti Ružinova.
Reply on: samkoh #254021:
A keby sme uznali aj AS v menších mestách, tak tá v DS mi až na chýbajúci bankomat prišla ako celkom dobre riešená, ak si teda odmyslíme nie práve jednoduchú priľahlú križovatku, ale ani križovatka Mlynské Nivy/Svätoplukova/Košická/Prievozská nie je jednoduchá... .
Reply on: MatejBA #254047:
Môže byť, ale stále to nemení nič na tom, že pri súčasnom stave doteraz letenky zo Schwechatu vychádzali lacnejšie a v lepších časoch, ako linky z Bratislavy.
Reply on: TomJ #254042:
Petrzalka-Ruzinov mas 68 a s lepsim intervalom, ta kopiruje v Pe okrem euba zachadzky trasu 96. A v meste mas prestup na 50, ktora ide trasu 96 od Hella.
Reply on: bobitwo #254045:
https://www.startitup.sk/oblubene-lety-slovakov-necakane-koncia-wizz-air-rusi-vsetky-svoje-linky-z-viedne/

"Prečo sa tak rozhodli?

Podľa agentúry Reuters za rozhodnutím stojí výrazný nárast nákladov na letisko vo Viedni, ako aj poplatky a služby pozemného personálu. „Tieto náklady od spustenia prevádzky značne vzrástli, čo robí pokračovanie operácií neudržateľným,“ uviedol generálny riaditeľ Mauro Peneda."
Reply on: bobitwo #254045:
Mal som na mysli poplatky Schwechatu ktore dava let.spolocnostiam za odlety/prilety prip. za zakladnu.
Reply on: Petto #254043:
Schwechat mi nepríde predražený, keďže zakaždým keď pozerám letenky, tak Schwechat mi vychádza lacnejšie a v lepších časoch.
Reply on: Petto #254043:
Zbytocne, predsa tam pojde elektricka v 20xx 😃
Reply on: TomJ #254042:
ADD L96 zrejme najvyssi cas obnovit na letisko. Wizzair sem privedie kopu novych letov uz na jesen a na jar 2026 kedze "vypovedal" predrazeny Schwechat. Alebo rovno 61 celotyzdenne s 7-8 int.
Reply on: kecho #254041:
96 slúži hlavne na spojenie Petržalky a Ružinova. Určite jazdí dosť Petržalčanov aj do Avionu, ale ak by sa 96 odklonila po D1, musela by sa obnoviť 196.
Reply on: Zberač mínusiek #254037:
Petrzalka-Avion existovala, ked ju platila Ikea. Ono keby sa 96 z Pristavneho mosta potiahla rovno cez Ikeu na letisko, bol by to usetreny cas aj vzkm. Otazne je, ci by ju dokazala nahradit 50 od pekelneho Maxa po Kalinakov a od Kalinakovhi centra tbusy po Galvaniho.
Reply on: Zberač mínusiek #254037:
Áno, expresy po D1/D2 dosť chýbajú, žiaľ tá infraštruktúra je postavená bez akéhokoľvek ohľadu na verejnú dopravu, takže prakticky by sa zastávky obsluhovali veľmi ťažko.
Reply on: Zberač mínusiek #254037:
Na to by bol mozno najlepsi vlak, §kebysatotakniekedyalerobilo, a samozrejme D4 Karpaty aby D1 a hlavne Sitina boli odlahcene, ako to len ide.
Reply on: 810zssk #254035:
Tak dolezite je, aby sa dobudoVallo obratisko a moze sa tam potiahnut 93 z Vysehradskej. A rovnako tam mozu koncit aj niektore regiobusy od Luznej/Samorina, pripadne aj od Dobrohoste/Vojky/Gabcikova a mozno aj bus z Rajky/Madarska.

Zberač mínusiek

Reply on: 810zssk #254033:
Dobrý nápad pre prímesto; ja by som ocenil aj expresné tangenciálne linky po D1/D2 (DNV-Petržalka-Avion). Okrem vzkm navyše je však problém so zliezaním kvôli obsluhe území po trase.
Reply on: 810zssk #254035:
Pojdu jednu zastavku 91/191, ved mame prestupny system 🙂 Dovtedy mozno tu zastavku na nadjazde aj postavia 🙂
Reply on: Cancer #254034:
Pardón, myslel som samozrejme Vyšehradskú 🙂 Pri ukončení na Jasovskej by nebol ani ten prestup na električku.
Reply on: 810zssk #254033:
„a ak by sa to ukončilo na Jasovskej tak aj na 93.“ – kde, ako? 93 má konečnú na Vyšehradskej.
Nebolo by na mieste zaviesť nejakú linku z Dunajskej Lužnej do Petržalky po Lužnom moste? Ten rozdiel medzi VHD a IAD je na tento trase dosť brutálny, keďže autá majú neustále novú infraštruktúru, kým VHD treba stále chodiť dookola cez Prievozskú a Prístavný most (čo je dlhšie vzdialenosťou, ale v špičke aj oveľa náchylnejšie na zápchy). Obzvlášť po sprevádzkovaní autobusovej zastávky Južné mesto by to už bolo celkom zaujímavé spojenie - prestup na električku, 91/191 (Slnečnice), 98 (Jasovská) a ak by sa to ukončilo na Jasovskej tak aj na 93. To už je celkom slušné množstvo relevantných destinácií pre ktoré by také spojenie bolo výrazne výhodnejšie než súčasná ponuka, a verím že s intervalom povedzme len 30 minút by sa to uživilo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.