A keby sme uznali aj AS v menších mestách, tak tá v DS mi až na chýbajúci bankomat prišla ako celkom dobre riešená, ak si teda odmyslíme nie práve jednoduchú priľahlú križovatku, ale ani križovatka Mlynské Nivy/Svätoplukova/Košická/Prievozská nie je jednoduchá... .
Môže byť, ale stále to nemení nič na tom, že pri súčasnom stave doteraz letenky zo Schwechatu vychádzali lacnejšie a v lepších časoch, ako linky z Bratislavy.
Petrzalka-Ruzinov mas 68 a s lepsim intervalom, ta kopiruje v Pe okrem euba zachadzky trasu 96. A v meste mas prestup na 50, ktora ide trasu 96 od Hella.
Podľa agentúry Reuters za rozhodnutím stojí výrazný nárast nákladov na letisko vo Viedni, ako aj poplatky a služby pozemného personálu. „Tieto náklady od spustenia prevádzky značne vzrástli, čo robí pokračovanie operácií neudržateľným,“ uviedol generálny riaditeľ Mauro Peneda."
ADD L96 zrejme najvyssi cas obnovit na letisko. Wizzair sem privedie kopu novych letov uz na jesen a na jar 2026 kedze "vypovedal" predrazeny Schwechat. Alebo rovno 61 celotyzdenne s 7-8 int.
96 slúži hlavne na spojenie Petržalky a Ružinova. Určite jazdí dosť Petržalčanov aj do Avionu, ale ak by sa 96 odklonila po D1, musela by sa obnoviť 196.
Petrzalka-Avion existovala, ked ju platila Ikea. Ono keby sa 96 z Pristavneho mosta potiahla rovno cez Ikeu na letisko, bol by to usetreny cas aj vzkm. Otazne je, ci by ju dokazala nahradit 50 od pekelneho Maxa po Kalinakov a od Kalinakovhi centra tbusy po Galvaniho.
Áno, expresy po D1/D2 dosť chýbajú, žiaľ tá infraštruktúra je postavená bez akéhokoľvek ohľadu na verejnú dopravu, takže prakticky by sa zastávky obsluhovali veľmi ťažko.
Tak dolezite je, aby sa dobudoVallo obratisko a moze sa tam potiahnut 93 z Vysehradskej. A rovnako tam mozu koncit aj niektore regiobusy od Luznej/Samorina, pripadne aj od Dobrohoste/Vojky/Gabcikova a mozno aj bus z Rajky/Madarska.
Dobrý nápad pre prímesto; ja by som ocenil aj expresné tangenciálne linky po D1/D2 (DNV-Petržalka-Avion). Okrem vzkm navyše je však problém so zliezaním kvôli obsluhe území po trase.
Nebolo by na mieste zaviesť nejakú linku z Dunajskej Lužnej do Petržalky po Lužnom moste? Ten rozdiel medzi VHD a IAD je na tento trase dosť brutálny, keďže autá majú neustále novú infraštruktúru, kým VHD treba stále chodiť dookola cez Prievozskú a Prístavný most (čo je dlhšie vzdialenosťou, ale v špičke aj oveľa náchylnejšie na zápchy). Obzvlášť po sprevádzkovaní autobusovej zastávky Južné mesto by to už bolo celkom zaujímavé spojenie - prestup na električku, 91/191 (Slnečnice), 98 (Jasovská) a ak by sa to ukončilo na Jasovskej tak aj na 93. To už je celkom slušné množstvo relevantných destinácií pre ktoré by také spojenie bolo výrazne výhodnejšie než súčasná ponuka, a verím že s intervalom povedzme len 30 minút by sa to uživilo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.