Takto by to malo byt. Mesto (ale i dalsi) presadzovanim elektricky do Petrzalky presadzuju konkretne riesenie bez toho, aby bolo dopravne opodstatnene (teda, aby saturovalo potrebu vyplyvajucu z dopravnych prudov) ale z inych dovodov. Pre navodenie zdania opravnenosti sa nasledne robia opatrenia, aby sa zmenilo spravanie ludi.
Re #99854 intony: Ukaz mi v rozpocte mesta Bratislava, jeho podriadenych organizacii kde su na to vyclenene financie. Ukaz mi v predpoklade a vyhlade rozpoctu na roky 2009 az 2013, kde su na to vyclenene peniaze. Ja som to tam nenasiel.
Ukaz mi aspon IZ spominanej trate.
Re #99855 intony: Priznavam, bolo to tvrdenie pritiahnute za vlasy. Vybuchuje to vo vacsine aspektov.
Re #99856 Majo: Samozrejme, ze tvrdim to iste - moj nazor je konzistentny, premysleny a zatial nebol dovod na jeho reviziu ci korekciu. Silny argument totiz doteraz absentuje, nehovoriac o dokaze.
NS MHD nie je len to, co prepravuje majoritu cestujucich. Toto je zakladny omyl tvoj aj tych "dvadsiatych" dalsich a predpokladam ze je to aj hra, na ktoru stavilo mesto. NS MHD musi splnat cely rad dalsich kvantitativnych aj kvalitativnych kriterii.
Re #99869 AAA: Ja mam mandat nezanedbateleneho poctu obyvatelov a obcanov mesta (radovo viac nez uvadzas) a sme dotknutymi ucastnikmi konania.
Re #99873 S499.1023: Ako (samozvany) dopravny odbornik by si mal poznat termin inziniering. Nebudem preto suplovat vzdelavanie, ktore uz udajne mas alebo by si mohol mat z vlastnej iniciativy.
Taktovanie sa robi na maticu, nie matica na taktovanie (ak neveris mne, intony ti to zrejme vysvetli). Toto tvoje tvrdenie je prejav odbornej neznalosti.
Re #99874 S499.1023: Podpora dotknutych vlastnikov (radovo tisice), podpora mestskej casti Petrzalka uznesenim z decembra 2007 su jasnym impulzom, ze nateraz nie je dovod pre korekciu doterajsich krokov a nazorov.
Re #99883 Martin Fundárek: Uvedomujes si, ze nepises nic nove a len sa pokusas znovu a znovu obhajit neobhajitelne? Uvedomujes si, ze si dogmaticky adorista elektricky a v tomto zmysle fundamentalista a ani toto nie je nic nove? A ked ti to neprejde tak sa divis... Zrejme nie, inak by si nenapisal toto co si napisal.
A ano, necudujem sa, lebo kde chyba vyssia kvalita a odbornost nastupuje taketo spravanie.
ziadny Jur, ani Raca, obracalo by sa to uz na Predmesti.
Co sa tyka Trnavy, neviem ako by sa po koryte motala pomedzi IC, R, nakladne vlaky a velke primestske jednotky (takt 15/30 min.) este aj lahky vlak. A co by poschodova primestska jednotka robila v strede Petrzalky, tiez neviem.
Ja teda neviem ale mne liberečáci hovorili, že keby nemala RT6S problémy so servisom, tak môže v pohode jazdiť. A výsledkom skúšok RT6 na Barrandov never, to bolo politické zadanie, pán primátor si želal, aby to občania nepokladali za Porschetru.
M.F. #99841: "Napíš presne, v ktorých bodoch sa mýlim. A ešte lepšie - predlož vlastnú analýzu aspoň na úrovni mojej, ak to dokážeš."
M.S. #99852: "Jedna i druha tvoja vyzva tu uz bola splnena, staci dohladat v historii fora."
Uvedomuješ si, akú neuveriteľnú somarinu si vytresol? Že tvrdíš, že si mi v MINULOSTI napísal, v ktorých bodoch sa BUDEM mýliť? ? ? ?
Nečuduj sa, že si tu z teba ostatní robia srandu. Zaslúžiš si to.
NS MHD MOZE byt hocico. NS MHD je totiz vzdy to co zabezpecuje hlavne prepravne prudy (mnozne cislo!). Ci uz je to metro, elektricka, autobus, alebo konska zeleznica.
U libereckej RT6S boli podľa vyjadrení zamestnancov DPML problémy aj s elektrovýzbrojou, tak som predpokladal, že aj u RT6N1. Ale vidíš, v Poznani jazdia údajne celkom spoľahlivo, takže tam sa to podarilo vyriešiť (tuším má na tom zásluhu podnik Ciegelski, ktorý na základe skúseností z opráv RT6 vyrába nové vozidlá). Škoda, že tá pražská RT6N2 na BarranDove dopadla tak, ako dopadla. Neverím, že v opojení z Poršetier bude mať DPhlmP záujem s tým niečo robiť.
Prosim Vas kedy pochopite, ze rozpravanie so Skovrankom tu na webe nema zmysel. Iba odvracia pozornost od svojej vlastnej prezentacie mediach. Treba nato reagovat, vytvorit zdruzenie za elektricku v Petrzalke. Rovnakym sposobom masirovat media.
Treba nieco robit a nesnazit sa ho presvedcit, lebo on si skutocne mysli, ze tie pi**viny co mu z ust vychadzaju su jedine spravne a ma patent na rozum.
Pfr... On vlastní krištáľovú dopravnú maticu, krištáľový výtlačok štúdie VÚD, krištáľovú kópiu záväzného absolutistického územného plánu a krištáľovú plnú moc od 99,75% obyvateľov Petržlenovíc.
"Naleteli" mu všetci okrem teba. Pre skutočného projektového manažéra by fakt, že nenachádza pre svoj projekt ABSOLÚTNE žiadnu podporu bol veľmi vážnym dôvodom k zamysleniu sa nad svojim projektom.
1) Prelož do svojej rodnej reči slovo INŽINIERING,
2) Zostav dopravnú maticu s taktom 10 minút na Filiálku, 20 minút do Rače (v Juri nebude možnosť obracania vlakov s výnimkou jazdy po nesprávnej koľaji) a 30 minút do Trnavy. To ako každý vlak z Fosterovej na Filiálku, každý druhý do Rače, každý tretí do Trnavy so zákazom nástupu/výstupu cestujúcich v Rači a každý šiesty do Trnavy s možnosťou nástupu/výstupu v Rači?
Preukazuješ tu takmer každým svojim slovom a vetou, že systematické matematické a ekonomické vzdelanie nemusí byť v rozpore s ABSOLÚTNOU dopravnou nekompetenciou.
Kedy som tvrdil, že vlak bude využitý alebo som sa zstával systému nadvlak??? Ale, smaozrejme, nie som proti tunelovému prepojeniu žst. Petržalka - Filiálka, ale určite tento úsek bude mať význam hlavne pre regionálnu a diaľkovú vlakovú dopravu ako pre MHD. Nosným systémom by mala byť podľa môjho názoru jednoznačne električka, toto som tu vždy tvrdil a vždy to aj tvrdiť budem.
mna celkom dostalo, ze si stranku ceni na "statisice" ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo