hm, keby som sa tolko nerozpisoval #10000 je moj
si mi ho ukradol
pritom ho kludne mohli umiestnit tak ako bol povodny...

z Juru, Pezinka, Limbachu, Modry a celého okolia. Počet registrovaných aut v BA 1990 cca 100 tisíc, 1999 cca 190 tisíc. To nám to ale rastie. A ešte porastie, ked nebude MHD poriadne fungovať.
Nie, radsej nebudem

riko
To horšie bol úplne katastrofické. To malo byť nasledovné. Ideš dole Pražskou na úrovni domov zabočíš doľava o 90°, správne popod odstavné kolajiská, tam kde bolo kolajisko prvej hlavovej? stanice, potom popod predstaničné nám tam kde sú teraz konečné busov na hl st. (budujeme povrchovo!!!) cez obratisko električiek (preto mali zrušiť trať od Radlinského po Starohorskej na stanicu), ďalej rozbombardujeme niekoľko 10tok domov a garáží na Dobšinského + roh Palárikovej a Žabotovej (však tam chcú narvať 4pruh, takže to by bolo ané sado-maso) a pokračujeme na Strečniansku, ktorú zmetieme z povrchu aby sme sa na križovatke Dobšinského Pionierka vytočili na Smrečniansku.
To nemôže napadnúť projektanta ani v delíriu, keď mu po výkresoch behajú biele myšky a ružový slon mu popritom funí do ucha, ale našich pánov na čele s bačom áno. To je sen pravda!!!
Takže k tejto *****ine navrhli akože niečo "priechodnejšie" a to je ten tunel nad Jaskovým radom. Jedno ako druhé je blbosť jak voda v koši. (to ale nemám od ficka