COLOR: už dávnejšie som sa bavil s nejakým hňupom z magistrátu a ten mi prisvedčil, že Račianska kolabuje, "kedže sme pri rekonštrukcii elín, zúžili dvojpruh pri zastávkach na jeden" koniec citátu. Takže Alenka z ríše divov nepredpokladala pri rekonštrukcii Račianskej, že sa nám z roka na rok bude zvyšovať IAD po Račianskej. Podotýkam, že Račianska neslúži len pre obyvateľov Rače, ale valia sa po nej do Blavy všetci "vinohradníci"
z Juru, Pezinka, Limbachu, Modry a celého okolia. Počet registrovaných aut v BA 1990 cca 100 tisíc, 1999 cca 190 tisíc. To nám to ale rastie. A ešte porastie, ked nebude MHD poriadne fungovať.
Potom mi hňup povedal, že už majú nakreslenú cestu, ktorá by odbremenila Račiansku a mala by byť priamym pokračovaním Pionierskej (čiže rovnobežne s Račianskou) poza zvárak, mladú gardu, biely kríž, Krasňany a niekde za Račou by sa asi napájala na cestu na Sv. Jur?

Potom mi hňup povedal, že už majú nakreslenú cestu, ktorá by odbremenila Račiansku a mala by byť priamym pokračovaním Pionierskej (čiže rovnobežne s Račianskou) poza zvárak, mladú gardu, biely kríž, Krasňany a niekde za Račou by sa asi napájala na cestu na Sv. Jur?
tr3mp
ST nebude sluzit ani tak na to, aby odbremenila Sancovu, ako skor na to aby este lepsie doviedla IAD zo zapadnej casti mesta na vychodnu stranu centra (oblast okolo Karadzicovej), pretoze Sancova je malo pripustna. Vyustenie Smrecnianskou na Racianske myto podla mna sposobi najma toto.
Osobne som tiez zastancom tuneloveho riesenia Patronka - Jarosova. Je sice dlhsie, ale drahsie nemusi nevyhnutne byt, pretoze nezasahuje stavbou do obyvanej oblasti a nevyziada prakticky ziadne asanacie. O ekologickych prinosoch pre oblast kade ma viest ST ani nehovoriac. Zaroven by sa obislo aj stupanie cez Brniansku a Prazsku.