Hej... prave pozeram ci som to s H3 tagom neprehnal...

takze radsej nechat 5-ku alebo nejaku novu linku.
, pretoze este v zivote necestovalo dvadsatdevinou
a objednalo totalne pinditka. Ked nahodou prsi tak zmoknes a kludne mozes byt v pristresku. Je totiz tak maly... ...nema cenu pokracovat...

, ze sa v nej uvazuje o zone 30. V tom pripade by tranzitna (v zmysle vnutromestsky tranzit) automobilova doprava do Race nebola vedena cez Nam. 1. maja a Mytnu, ale Stefanikovou a Legionarskou (resp. Einsteinovou a Bajkalskou) a cim by sa tieto ulice odlahcili a dalo by sa uvazovat aj u prelozke elektrickovej trate. Ale pokial nevidim aspon aky-taky oficialny zamer, nechce sa mi verit, ze by sa to vobec kedy uskutocnilo ...
), Nam. SNP, Kamenne nam., Sturova, Safarikovo nam., Stary most, Petrzalka. Tuto trat si ZIVO viem predstavit ako RYCHLO prejazdnu, samozrejme 2-kolajnu) pre eliny. Tymto smerom sa zamyslajme skor, nie na Nam. 1. maja.
Ja by som bol za, ale aj za zachovanie trate na Obchodnej. O tom, ci to bude alebo nie, alebo v akom casovom horizonte to ma byt sa nebavime. Takze nechaj nas bavit sa, ok?
Aj tak sa tym nic nevyriesi. Tak isto ked sa tu hadame o rozchode je vsetkym jasne, ze ostane tisicka lebo to jednoduchio inak nebude - ako prelozka trate z Obchodnej.
riko
Osobne si myslím, že stavať ju podľa navrhovaných variantov nemá cenu, lebo nič nerieši. Odkloní totiž dopravu z Pražskej v miestach, kde už začínajú domy v smere k SAV, prejde ponad trať mostom do tunela a vyleze na Smrečnianskej!!! a vypustí autá na Račianske mýto, prípadne autá môžu pokračovať k zváraku. Čo sme vyriešili? Nič!
Keby chceli postaviť tunel od Patrónky popod Kramáre a Kolibu s vyústením na Jarošovej pri zváraku to je niečo iné.