Reakcia na: Marcelllooo #99516:
Počúvaj ma, ty maľas, už mám dosť tých tvojich účelových manipulácií:1) špecifikuj, v čom je zlé dopravno - uurbanistické riešenie trate, ktorá ešte ani nie je naprojektovaná?
2) V čom bude trať bariérová?
3) V čom bude trať kolízna?
4) Odkiaľ máš údaje o nosných a tiažových dopravných prúdoch v horizonte 2015, 2020, 2030? Voláš sa v skutočnosti Sibylla Sláviková alebo si len na raňajky konzumoval exkrement kráľa Šalamúna.
5) TVOJ nds rieši spojenie Gagarinovou a VrakuňoU? A rieši aj spojenie s Ružinovom, Dolnými Honmi, Karlovou Vsou, Kramármi a Dúbravkou?
6) TVOJ nds bude mať akú pešiu dostupnosť?
Emo
Práve na to sú tie doplnkové linky. Nikto nikoho nenúti ísť na električku pešo.
"Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu."
Ľudia z vašej lokality mohli ísť aj linkami 68, 92, 95 a prestúpiť na Nám. Hraničiarov (resp. Starohájskej) na L83.
"Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny."
Pri trolejbusoch bude problém KAPACITA! Už to tu bolo x - krát omieľané.