Reakcia na: Marcelllooo #99530:
No, pravdou je ze ich HAJITE na ukor inych casti. Na ukor Petrzalcanov ale i Bratislavcanov.Moj navrh znie: Postavte si sami plytky tunel a zaroven prestante ziadat riesenie od mesta, ktore sa teraz nemoze venovat inym (casto i dolezitejsim) veciam. Taky schopny domovnik (pardon, sefdomovnik) co precital stanovisko Vyskumneho ustavu domovnickeho, spolupracoval na vyvine systemu domovnickych elektronickych klucov (ktory sa potom cez stroj casu dostal niekolko rokov dozadu a rozsiril v podstate po celom svete), ma skusenosti s uzkym hrdlom, maticami, klincami, omietkou, stetcami a tak nadherne si vycistil ulicu od fetakov a nadherne sa mu dari pokracovat v projekte ozdoby ulice Rovniankova psymi hovnami a dokonca preukazal velke znalosti gramatiky na skuskach v plytkom tunelY urcite zabezpeci financovanie tejto "srandy".
Marcelllooo
Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu.
Nie inak je to aj s elektrickou. Postavime drahu trat, ktoru vacsina Petrzalcanov nebude preferovat jednak preto, ze bude od nich daleko a jednak preto, ze ich nedovezie do miesta prace, ktore sa bude budovat v okoli Niv.
Rozostup zastavok (to je to, co spominas v poslednej vete) bola optimalne stanovena na 500 - 600 metrov co zodpoveda 6-8 minutovej pesej dostupnosti a je to prave z tohoto dovodu, ze to je bud, kedy je siet pre ludi stale dostatocne atraktivn, aby ju vyuzivali a za nou isli a na druhej strane sa nemuselo vsade stat.
Re #99522 Emo: Ale bavme sa aj o trolejbusoch. Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny.