Reakcia na: Emo #99521:
Ale nemozeme zase podlahnut ani opacnemu extremu, ze z dovodu dogmatickej adoracie elektricky budeme nuteny chodit k nej peso aj pol hodiny.Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu.
Nie inak je to aj s elektrickou. Postavime drahu trat, ktoru vacsina Petrzalcanov nebude preferovat jednak preto, ze bude od nich daleko a jednak preto, ze ich nedovezie do miesta prace, ktore sa bude budovat v okoli Niv.
Rozostup zastavok (to je to, co spominas v poslednej vete) bola optimalne stanovena na 500 - 600 metrov co zodpoveda 6-8 minutovej pesej dostupnosti a je to prave z tohoto dovodu, ze to je bud, kedy je siet pre ludi stale dostatocne atraktivn, aby ju vyuzivali a za nou isli a na druhej strane sa nemuselo vsade stat.
Re #99522 Emo: Ale bavme sa aj o trolejbusoch. Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny.
Marcelllooo
Ja vsak netvrdim, ze som odbornik na dopravu, ale ze som laik. Mam vsak navyse aj istu kvalifikaciu vo forme formalneho systematickeho vzdelania sietovej optimalizacie (a zaoberali sme sa aj dopravnymi aplikaciami - ale na urovni FMFI) a svoje nazory si utvaram a konfrontujem s dopravnymi specialistami na jednotlive druhy dopravy.
Re #99518 Ike: Standartne uvazovana rychlost chodze je do 4 km/hod, bezne sa uvazuje s rychlostou 3.5 km/hod. 5 km/hod. je ryhla chodza a uvadzana aj ako maximalna rychlost v cestnej premavke pre iste druhy dopravy (cyklisti na chodniku napr.).
Preto som povedal, ze dana mapka je ucelovym zavadzanim, lebo stanovuje predpoklady tak, aby vysla vopred zelana odpoved.
Re #99519 Ike:
- Tiazovy dopravny prud je taky,ktory viaze vyznamnu cast dopravnych narokov, ale nie najvacsiu, pripadne je obmedzeny lokalne.
- NS MHD (akehokolvek druhy) ma spajat vsetky hlavne vrcholy dopravnych prudov. Navyse spojenie kazdeho s kazdym je uvadzane zastancami elektriciek ako ich vyhoda - co sme prave ukazali, ze nie je pravda.
- Tvoja mapka je ucelovo zmanipulovana pre vopred stanoveny vysledok. Pesia dostupnost s ktorou sa rata pri modelovani a inzinieringu dopravy je 6-8 min (400-600 m). Pri 10 minutovej pesej dostupnosti, ktora je uz o 25% navysena proti standartne uvazovanej, je do 750 metrov.
- Vlak v plytkom tunely je bezkolizny a bezbarierovy. Ako dosledok realiacie technickeho riesenia plytkym tunelom.
Tvoja posledna oznamka je svedectvom, ze ti nejde uprimne o riesenie veci v Bratislave a Petrzalke, ale o nieco ine.