Môžeš citovať nejaký dokument, ktorý definuje akustické a vibračné vlastnosti električiek ? ? ? ? Veď ty netušíš, absolútne netušíš, o čom hovoríš, milý môj priateľ najvernejší. Z celého srdca ti prajem aby ti pred domom v trojminútovom intervale brzidla ľahká mestská elektrická jednotka SM488.0.
Tak máš smolu, lebo ja nepripustím, aby si tu šíril LŽI. Je tu verejná diskusia, nebudeš si vyberať partnerov. Desiatky ľudí tu musia trpieť tvojou prítomnosťou, ty budeš musieť zniesť mňa.
Mesto nema vlastne zdroje ani na metro, ani na elektricku do Petrzalky. Financovanie zdruzenej investicie mesto zvladne z vlastnych zdrojov, pricom je to riesenie blizace sa k systemovemu a koncepcnemu rieseniu NS MHD (je to jedna jeho vetva).
V sucasnosti neexistuju na Slovensku technicke normy pre vozidla pre NS MHD. Eleltkricky svojimi akustickymi aj vbracnymi charakteristikami su zasahom do riadneho uzivania vlastnickych prav a preto tieto ziadame eliminovat realizaciou trate v tzv. plytkom tunely.
Zdruzena investicia v plytkom tunely je mensi zasah do ZP ako planovana elektricka do Petrzalky.
hej, ale vsetci vieme ktory NS system je viac nakladny, cize sa nan tazsie najdu prostriedky. A argumenty ako hlucnost alebo zasah do zivotneho prostredia neuznavam, lebo nove eliny su dostatocne tiche aby neobtazovali ludi a metro je o dost vacsi zasah do zivotneho prostredia.
Nie som tvoj priatel ani ty moj. Ja si svojich priatelov vyberam.
Mozno sposob a metody tvojej komunikacie a verbalneho kaukliarstva posobia na niektorych na tomto fore, na mna vsak nie; iba ak negativne. Tvoje kvality poznaju naozaj len niektori tvoji nohsledi z tohoto fora. Nemas mi co priniest ani ma ako obohatit. Ty nie si partner pre mna do diskusie.
Keď sa ti na milimetrovom papieri budú čiary krížiť, tak to kríženie neodstrániš sofistikovaným softwarovým nástrojom, to je zase vec, ktorú nechápu projektoví managori totálne odtrhnutí od praxe.
Čo TY môžeš vedieť o mojich klvalitách odborných aľudských, keď si na obhajobu SVOJHO križiackeho ťaženia proti električke eršte nepriniesol ANI JEDEN odborný argument, matičiar?
Tak ešte raz, milý nechápavý priateľu: V Bratislave platím daň z nehnuteľnosti, takže mám presne také isté právo ako ty. V Bratislave okrem toho platia daň z nehnuteľnosri ako aj iné miestne dane a deäne z príjmu aj moji blízki, ktorých zase zastupujem ja. Okrem toho ja mám morálnu výhodu - neuvažujem v zmysle plytko egoistického hesla "Not in my backyards".
Nehoáňaj sa cudzími slovami, ľudia z fóra poznajú môj rozhľad, právne plnomocenstvo nepotrebujem, NEPOTREBUJEM, lebo vyjadrujem svoj odborný názor a ty oproti nemu staviaš svoj neodborný, podložený plnomocenstvom 38 majiteľov bytov v obskúrnom paneláku na Rovniankovej.
Noo... v sucasnosti sa na taketo analyzy pouzivaju sofistikovane softverove nastroje. Ale ked si trufas robit (alebo navrhovat robit) s ceruzkou a milimetrovym papierom, prosim.
1. Mas viacero nezavislych zdrojov financovani. Podrobnosti som uviedol v doterajsom texte.
2. V Bratislave sa nateraz neuvazuje s metrom. Uvazuje sa o NS MHD na baze lahkych mestskych suprav s nadvaznostou na region. Vzhladom na synergicky efekt, ze sa tam vedie TEN-T17 koridor, regionalna doprava aj mestska doprava, dokadza ku multiplikacnemu efektu, co do kumulacneho efektu aj ekonomickej vyhodnosti.
3. Cely centralny komponent je uzkym hrdlom, z ktorych niektore casti su lepsie, niektore horsie. Uzke hrdlo je (zrejme) odstranitelne, ale sa zatial neplanuje ani nepripravuje.
4. Bolo uvedene v doterajsom texte, znovu odporucam aj "investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dvor".
5. Vajnorska a dalsie radialy su pripravene a otvorene pre vymenu kolajnic na iny rozchod, nie pripravene na zmenu rozchodu.
6. Ked bude na to dovod, moze sa tak stat.
Na to zosúladenie ti stačí milimetrový papier, na jeho sieti môžeš vykonať analýzu. Realizuj sa, môžeš získať ťažké peniaze, železnice celého sveta sa o teba pobijú, ty kalkulátor kvadratúry kruhu.
No, ešte doplním, že na autobloku je zádrzdná vzdialenosť bez ohľadu na NTR vždy 1000 m a že pokiaľ nedôjde k výstavbe ETCS level II., tak sme na SK odkázaní na medzistaničnú vzdialenosť, keďže ŽSR na ďalšiu výstavbu autobloku rezignovali.
Ako človek, ktorý dlho jazdil výhradne na t-212, hlavne zásadne odmietam psíkove empirické výskumy o tom, že sa môže redukovať interval všade okrem spojníc jeho bydliska so školou, diskotékou, bydliskom frajerky a hlavnou stanicou. t-212 nie je potrebné otáčať na Kollárovom námestí.
Nejaké následné medzidobia, elektrické medzidobia, rôzne rýchlosti vlakov, nákladná doprava, tie Marcelove mestoelektroľahkovlaky, to zanedbáš? Áno, ako zastávka to stačiť bude. Ale ako dostaneš na Filiálku vlaky v relácii Kúty - Štúrovo, to tiež nevciem...
Hoci som už s tebou nemienil komunikovať, oopäť musím vyvrátiť niekoľko tvojich lží:
1) Peniaze sú len jedny: Neexistuje nič takého, že mesto nemá na električku a metro prinesie Mikuláš.
2) Aká je ekonomická nevýhodnosť električky? Konkrétne čísla prosím. Svetové skúsenosti dokazujú, že v prepočte na jednotku prepravného výkonu je električka najlacnejším a metro najdrahším dopravným prostriedkom. A zatiaľ čo sa výhodnosť medzi autobusmi, trolejbusmi a električkami pri dosiahnutí určitého prepravného výkonu láme, NIKDY nedochádza k zlomu v prospech metra. Metro sa čiste ekonomicky nedá zdôvodniť. Výhody metra sú všetky možné, len nie ekonomické.
3) Kde konkrétne sa v centre nachádza neriešiteľné úzke hrdlo pre električky?
4) Aká je investičná náročnosť električky (obzvlášť v porovnaní s metrom) a aké územie zabíja? Najdrahšie pozemky v civilizovaných mestách sú práve v dostupnsoti električiek.
5) Na zmenu rozchdu sú pripravené aj Vajniorská, Ružinov, Karlova Ves... Nemá to ŽIADNU súvislosť s nejakým vysnívaným metrom.
6) To oprávnenie hovoriť v mene TISÍCOV vlastníkov bytov by som rád videl.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023