DPB sa podaril dalsi kusok,ked urobil zmeny v doprave napr. bus 68: chodi od jula z petrzalky na konecnu na bajkalskej-pasienky uz nie priamo,ale obchadza okolo mileticovej(kde nestoji) a zimneho stadiona spat na bajkalsku. Super! Zeby bol zimny stadion prestupny uzol...to uz bus mohol ist rovno po zahradnickej (okolo mileticky) kde by sa po dostojevskom rade otocil doprava na kriznu a siel cez trnavske myto okolo zimaka spat na bajkalsku...Predpokladam, ze by sa naklady az tak nezvysili vzhladom na to,ze by boli zaroven obsluhovane take frekventovane miesta ako Mileticova(ale tam chodia zrejme len chudobnejsi) a Trnavske myto. Nuz DPB zrejme rozmysla inak ako cestujuci...
Bon-Cu
Podla mna, nemala by sa elektricka s vlakmi moc mixovat, su to dva rozdielne druhy dopravy a tak by to aj malo ostat...Sulhlasim aj s ozpvenim Filialky, z kt by chodili "lokalky" do okolia BA (Trnava, Malacky, DS, Galanta). Tiez by som vybudoval vlakovu trat Petrzalka - Wolfstahl, vyhodou je ze ta trat je elektrifikovana...a zaviest lokalku aj tym smerom
Dalsie vec: neviete ci sa nechysta DPB vyuzit nejak novy D usek Mierova - Senecka? Co takto linka Petrzalka - prievoz - (letisko) - vajnory - raca?
Letisko: V sept. sa spusti kopa liniek z M.R.Stef. (poprad, milano, mnichov, berlin) ...preto by myslim bolo na mieste zacat uvazovat o nejakej takejto linke na letisko...iba jedna mozno bude malo...a ak by tam iba zachadzala, nemusel by to byt az taky problem...