DPB sa podaril dalsi kusok,ked urobil zmeny v doprave napr. bus 68: chodi od jula z petrzalky na konecnu na bajkalskej-pasienky uz nie priamo,ale obchadza okolo mileticovej(kde nestoji) a zimneho stadiona spat na bajkalsku. Super! Zeby bol zimny stadion prestupny uzol...to uz bus mohol ist rovno po zahradnickej (okolo mileticky) kde by sa po dostojevskom rade otocil doprava na kriznu a siel cez trnavske myto okolo zimaka spat na bajkalsku...Predpokladam, ze by sa naklady az tak nezvysili vzhladom na to,ze by boli zaroven obsluhovane take frekventovane miesta ako Mileticova(ale tam chodia zrejme len chudobnejsi) a Trnavske myto. Nuz DPB zrejme rozmysla inak ako cestujuci...
Vobec neviem, o com je rec-o Z bolo nahodou velmi prikladne postarane
). Tiez zeleznicne trate mame uz davno, hlavne tahy elektrifikovane, samozrejme...
si
d3k0: 1. ja by som sa mozno zasiel aj z BA pozriet do pezinka a urcite by som sa zasiel pozriet aj do viedne, ale pri sucasnej ponuke spojov (SAD,vlak) na to chut nemam, kdezto pri celosietovej elektricenke (ktoru si vzdy kupujem so vsetkym co sa da bez ohladu na to ci to vyuzijem) by som sa tam chodil pozriet hoc aj kazdy druhy den...
2. najnovsie rekonstruovane trate... odprac z nich asfalt/dlazbu a zamysli sa ako sa tam da zmenit rozchod... este jednoduchsie ako na tych s podvalmi... uvolnis skrutky (nemusis ich ani vybrat), posunies kolaj, a nazad ich dotiahnes...
3. v KE by elektricka upadala v sucasnej situacii aj keby bola na 1000ke, lebo sa tam rozmahaju gumkaci...ale pri zmene postoja kompetentnych by sa tam s tym dalo robit zazraky.... (a maju co sa tras tyka myslim lepsiu siet ako BA