Reakcia na: tr3mp #95653:
a Re #95710 S499.1023: načo výpočty ? Stačí sa zamyslieť a vjazd do tunela je na Šafárikovom námestí zhýralosť hrubého zrna a hlavne akékoľvek podzemné trate, ktoré by ovplyvnili vzťahy Nám SNP, Špitálska,... absolútny antirozvojový zámer. A za tie roky vysveovania v územnom pláne aj blud.Re #95740 Ike: pokiaľ uvažuješ výsostne radiálne, naozaj nemáš šancu ?
Re #95725 810zssk: Predstav si, že existujú projekty, kedy súkromná spoločnosť prevádzkujúca trať postavenú mestom za dohodnutej ceny dokáže nielen takúto dopravu uživiť, ale vytvoriť aj zisk. Možno síce za cenu (ne)jednotnej tarify s inými druhmi VHD (riešiteľné), ale máš ako mesto o starosť menej.
Re #95727 810zssk: metro nemetro, na tunely sa peniaze nájdu, lebo tak niekto v Bruseli povedal.
Ike
1) ak ma byt linka platena BSK - ok... pomenovanie MHD je trocha diskutabilne...
2) Exustuje lepsi prepravny uzol ako Nivy a Bajkalska? Dostanes sa z Vinohradov priamo na Trnavku? Do Vrakune? Do Ruzinova? Do Petrzalky? do Devinskej? existuje azda lepsie spojenie do Centra? Poznam dost ludi co chodia Vidlibusom na gympel do mesta - do centra BA a maju to krasne blizko na Nivy... to sa maju trepat z hlavnej? a to nehovorim o bussines centrach a administrativnej casti ktora ma vyrast na Nivach... Poznas prepravne prudy z BH okresov? naozaj si myslis ze Vinohrady a Hl. stanica su idealne lokalizovane? ani z daleka...
3) To za som navrhoval chodit peso, neznamena ze by som nechal ludi chodit pesi... je to diskusia a obcas si mozem povedat aj subjektivny nazor.
Mal som ZS vzdialenu asi 10 minut od domu... chodil som 9 rokov... bolo to cez sidlisko... mohol som chodit aj MHD (jednu zastavku), ale trvalo by to dlhsie... a to je to o com hovorim... ze casovo je pesia dostupnost v meste rozmeroch PK konkurencie schopna... (kym obyvatel pride na zastavku, kym mu dojde bus atd - uz moze byt pesi v mieste destinacie, a mozes sa so mnou hadat, v Pezinku sa to to tyka vacsiny obyvatelov s vynimkou severu a muskatu)