Reakcia na: Ike #95733:
Ale však to je v rámci BID úplne jedno. Jediné čo tam treba doriešiť je financovanie (nejaký základ bude platiť BSK a zvyšok si doplatí mesto), ale to cestujúceho nezaujíma.Pred dvoma rokmi som na jeden školský projekt vytvoril takúto sieť MHD v Pezinku.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=104098931342074453600.00000112dc41569ca38f5&z=13&om=0
Cestovný poriadok bol síce v sobotu popoludní a v nedeľu chudobný až žiadny, ale pri ročnom výkone 157 572 vzkm som sa dostal na úroveň nákladov 4,8 mil. Sk. Čo sa celkom dá, nie?
Dnes by sa to však v súvislosti s BIDkou muselo prepracovať.
Ámos
Pre teba je stanica v DNV moc daleko. No pre Pezincanov tak daleko uz nie je. Pritom vzdialenost zo sidliska sever na ZST Pezinok je rovnaka ako vzdialenost sidliska na Eisnerovej na ZST DNV.
A argument, ze dnes vacsina Pezincanov idu na Bajkalsku a Nivy tiez nie je vhodne zvolen. Lebo otazka je ci maju na vyber?
A navrhoval si chodit peso. #95516 - "pesia dostupnost je konkurencieschopna a vyhrava" to je premna jednoznacne odporucanie chodit peso.
Argumentujes vyckavanim na bus. Akym vyckavanim. MHD v PK ma mat inetrval 15/30/15//30 cize bude robit pripoj ku kazdemu vlaku. Vystupis z vlaku a nastupis do 520 ak pojde na sever alebo do 521 a 531 ak pojde smerom k Tescu ci Lidlu alebo na linky do Modry ak pojdes smerom k poliklinike/cintorinu.
Pri ceste na vlak, si hadam vie kazdy zapamatat interval trebars :03 18 33 48 respektive : 03 33
Obv. Grinavy bude vystupovat na Pezinok zastavka.
Nemyslim si, ze PK bude platit za MHD v PK. Pojde to z rozpoctu kraja.