Reakcia na: Valec #95645:
Ved napriklad Vieden ma symbiozu S-bahnov a regularnych elektriciek, staci chodit obcas do Viedne z Petrzalky....Co sa tyka konkretneho riesenia trate, nejde len o urbanisticke riesenie, ale o konkretne dopravne riesenie v suvislostiach - bezpecnost, hlucnost, nadvaznost na pessie koridory, cyklisticke koridory, regionalne biokoridory atd...
Omyl, vylucenie priechodnosti Vajanskeho - Dostojevskeho nesuvisi ani tak s intervalom elektricky a teda pripadneho semaforu, ale s najazdovou rampou na Stary most, ktora moze mat len isty maximalny sklon a teda tu vznikne fyzicka bariera, ktoru sa neuvazuje nejako podtunelovat, ci inak prekonat, ale sa uvazuje dopravu presmerovat cez Novy most a Appolo...
K lobbynkgovym skupinam. Nie je to celkom tak. Lebo ak bude elektricka - ksefty si rozdeluju miestny poslanci. Ak bude zeleznica, ksefty rozdeluje MDPT, pripadne ZSR...
Valec
Čo sa týka križovatky na Šafárikovom námestí. Pri návrhoch rýchlodrážnej električky sa hovorilo o intervale 90 - 120 s. Ak by sa vhodnou formou zabezpečilo, aby križovatkou prechádzali vozidlá súčasne oboma smermi a v prípade, že sa zakáže ľavé odbočenie zo Štúrovej, môže dostať smer Vajanského nábr. - Dostojevského rad dĺžku zelenej fázy ďaleko väčšiu ako má dnes a nebude treba žiadnu obchádzku cez mosty a Einsteninovu.
A tie záujmové skupiny, myslel som projektantov nie stavebníkov. Stavebníkom môže byť jedno, podľa ktorého výkresu budú robiť, hlavne že "to hodí" €.