Reakcia na: Marcelllooo #95641:
Pekné fotečky, ale išlo mi o dopravné riešenie a nie urbanistické. Čiže o to, kde tvorí NS MHD železničná doprava. A keby šlo o fotky, tak aj takto nejak by to mohlo uprostred Petržalky vyzerať: http://www.pozitivni-noviny.cz/020.htmlČo sa týka križovatky na Šafárikovom námestí. Pri návrhoch rýchlodrážnej električky sa hovorilo o intervale 90 - 120 s. Ak by sa vhodnou formou zabezpečilo, aby križovatkou prechádzali vozidlá súčasne oboma smermi a v prípade, že sa zakáže ľavé odbočenie zo Štúrovej, môže dostať smer Vajanského nábr. - Dostojevského rad dĺžku zelenej fázy ďaleko väčšiu ako má dnes a nebude treba žiadnu obchádzku cez mosty a Einsteninovu.
A tie záujmové skupiny, myslel som projektantov nie stavebníkov. Stavebníkom môže byť jedno, podľa ktorého výkresu budú robiť, hlavne že "to hodí" €.
Marcelllooo
Skusme nasledovny prepocet: Ratajme, ze z Dubravky do Race je to cca 60 mint. To znamena, ze na 4-minutovy interval potrebujes 15 suprav v jednom smere, teda 30 suprav v oboch smeroch na jednu linku v danom case a to este nikto neoddychuje. Takze ked to zoberieme aj s tymi oddychujucimi, mame cca 35 - 40 suprav (suprav, nie voznov!) len na jednu linku, co cini dohromady 175 az 200 suprav pri danom dopravnom rieseni na celu Bratislavu a to nemame este zalozne vozidla... ?
Odporucam sa zamerat namiesto takychto prepoctov na softverove modelovanie dopravnych intenzit... ?