Reakcia na: Marcelllooo #95594:
Tak len pre info, jedná sa o TEN-T17 a nie TNT (to je čosi úplne iné). NS MHD tak, ako ho tam nakreslili v Dopravoprojekte nemá absolútne nič spoločné s nosným dopravným systémom mesta, keďže je vedený len z Petržalky a stráca sa niekde v lokalite Filiálky. Jedine ak by Petržalka bola celým mestom. Takýto návrh by nič nevyriešil.
mala 2 linky, potom ich zlúčili do jednej. Po prenesení financovania na mestá bola včlenená do prímestskej linky. Ak by ťa to zaujímalo, tak si bližšie preštuduj tento CP:
Ámos
To ze pri intervaly 30 min. clovek prejde za ten cas cely PK je absolutne scetne uvazovanie. Ak cestujuci musi 15min. slapat k zastavke/stanici a autom je uz za ten cas na zaciatku BA, tak hadaj co si vybere.
Ked ty vyuzivas zavedenu MHD preco by rovnaku moznost nemali mat iny.
"Dopravno-sociologický prieskum BSK
Prevažujúce požiadavky cestujúcich na skvalitnenie cestovania VHD (% respondentov):
1. 49,7 kratšia doba cestovania
2. 40,7 hustejšie intervaly spojov
3. 38,4 lepšie časové zosúladenie spojov"
Do doby cestovania musis ratat aj cas straveny pesou chodzou k zastavke.
Jednoducho podla mna je zavedenie MHD v PK krok tym spravnym smerom ak bude obsluha BSK v navrhovanom modely. A nechapem ako moze niekto namietat proti zlepseniu dopravnej ubsluznosti uzemia. Ci je to len malostou zmyslania alebo cistym nezaujmom, ved druhy nepotrebuju...