Reply on: Valec #95591:
Suvisi to velmi priamo a uzko, totizto to o com hovoris je uvazovane ako dopravna obluha bratislavy a nadvazujuceho uzemia regionalnymy vlakmi typu S-bahn na trati Petrzalka - Filialka - Jur - Pezinok - Trnava ako jedna hlavna a nosna vetva verejnej dopravy a MHD BA... A nie, ten regiovlak nie je to iste, co dnesny osobak... ? ? Samozrejme, ze mi ta nastudovana sietova optimalizacia udrela do hlavy a ostala tam zaryta v pamati, lebo tak to je spravne robenie dopravnych rieseni, ktore prinasa vsestranny uzitok (a pouziva sa vsade tam, kde doprava funguje). Skor ma prekvapuje, ze ty nevies o nej nic ani o prirpavovanej nosnej traty v suvislosti s TNT-T17 ani o studii ZSR "Zeleznicna doprava v Bratislavskom uzle", ktora prave riesi to, co spominam... ?
Ámos
To ze pri intervaly 30 min. clovek prejde za ten cas cely PK je absolutne scetne uvazovanie. Ak cestujuci musi 15min. slapat k zastavke/stanici a autom je uz za ten cas na zaciatku BA, tak hadaj co si vybere.
Ked ty vyuzivas zavedenu MHD preco by rovnaku moznost nemali mat iny.
"Dopravno-sociologický prieskum BSK
Prevažujúce požiadavky cestujúcich na skvalitnenie cestovania VHD (% respondentov):
1. 49,7 kratšia doba cestovania
2. 40,7 hustejšie intervaly spojov
3. 38,4 lepšie časové zosúladenie spojov"
Do doby cestovania musis ratat aj cas straveny pesou chodzou k zastavke.
Jednoducho podla mna je zavedenie MHD v PK krok tym spravnym smerom ak bude obsluha BSK v navrhovanom modely. A nechapem ako moze niekto namietat proti zlepseniu dopravnej ubsluznosti uzemia. Ci je to len malostou zmyslania alebo cistym nezaujmom, ved druhy nepotrebuju...