Nie som rodený Bratislavčan, ak práve na to narážaš. A inak, čo by si chcel ty meniť? Električky tak, aby to práve tebe vyhovovalo? Či len realizovať šotosny?
Jasne, môžme všetko pomeniť od základov. Ale načo? To je tak, ako keby som kúpil kilo zemiakov dnes večer a zajtra ráno. Žiadna zľava, cena rovnaká. Skôr sa obávam, že keby sa začalo experimentovať so schémou električiek, tak to nedopadne dobre.
Blud. Načo by bolo MHD Pezinok? Pezinok nie je až tak veľký, aby potreboval MHD. To, čo tam reálne jazdí, je postačujúce a aj po schválení BIDky bude. Keby bola potreba MHD Pezinok, tak to už reálne jazdí.
Zial sa nazdavas zle. Po prve, primestska doprava je tak ci tak stratova. Tym ze vybrane busy skratis a nahradis vlakmi nestratis nic, naopak ziskas. To co usetris na trase povedzme BA - Pezinok mozes presunut napriklad na MHD Pezinok. A podobne..
To je absolutna blbost. Prelinkovanie nie len ze je mozne, ale (skor ci neskor) bude nutne. Doporucujem tento navrh: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
Ale medzi koncovymi bodmi, ich prelinkovat mozes. Napr. zlucit, zrusit, menit trasy.
Re #95550 Marcelllooo: Takze ekonomickejsie je subezny vlak a autobus?
Treba si uvedomit, ze za linkovanim su nielen dopravne potreby ludi, ale hlavne konomika dopravneho riesenia. Nazdavam sa, ze navrh lokalneho busu od vlaku by sa ekonomicky neoplatil; resp. na to, aby sa oplatil by muselo byt cestovne neakceptovatelne vysoke. ?
Ani ja si nemyslim, ze by sa jednalo o plan nechat niekoho zarobit. Skor si myslim, ze Brano zle ponal tvorbu corporate identity (hadam pod vplyvom toho, ze Bratislava ma vlastny) a zredukoval ho na tvorbu noveho loga...
Priestor pre zarobenie teraz nie je, lebo zmena bude postupna, po minuti starych zasob...
už minule sme ti odpovedali, že linkovanie električiek sa v najbližšej dobe meniť nebude ?. Prečo sa tak dožaduješ zmeny linkovania? Veď teraz je to vrámci možnosti OK. Stretávaš sa s nejakými konkrétnymi nedostatkami linkovania?
810zssk