S tým Volvom plný súhlas, to už musí byť ozaj dobré vozidlo, aby presvedčilo BKV o odklonení sa od tradičného Ikarusu... Aj ten design je taký sympatický, povedal by som nevulgárny, žiadne zbytočné bulvy a vypukliny. A som rád, že je tu na diskusii niekto s normálnymi názormi ? . S Ikarusmi na večné časy a nikdy inak, tak to má byť! ? Na tej 412 a 417 s redesignom čela nevidím nič zlé. Ale ako si už spomínal, kocky sú už hodené a ja doplním, že aj karty sú už rozdané...
No Citelisom sa na rozdiel od Teba (našťastie) každý deň nevozím, ale podľa referencií na tie Citelisy, čo sme mali v BA na skúškach, bola asi jediná výhoda pomerne nízka spotreba (aj to len u CNG verzie). Inak mi tie vozidlá prídu dosť lenivé a u nás sa tiež celkom prejavila poruchovosť. Ale to, čo som písal, že sú nevydarené, tak to som hodnotil ich designovú stránku... Z iných DP som zväčša počul také referencie, že sú "priemerné".
aha, myslel som, že hodnotíš vozidlo ako celok... Čo sa týka vonkajšieho dizajnu, ako sme sa mohli na tomto fóre už veľa krát presvedčiť, sto ľudí, sto chutí... ?
Re #95130 Ike: Však na stanici sa už tuším nedá prejsť do protismeru, nie? To potom ma napadá jedine vozovňa... Ale žeby tá fotka bola až taká užasná a stála by za to, aby s vozom niekto išiel v protismere z Juráka? Keby to aspoň bol pekný tabuľový odporák a nie T3P...
"Tym" este nie, zato Citelismi sa vozim kazdodenne. Ovsem na rozdiel od kolegu Maja som vyniesol sud iba o vonkajsom vzhlade, o dizajne karoserie. Ktory teda mozem posudit aj na zaklade fotografie. To je ten rozdiel.
Ale veď ja nikomu nič nevnucujem! Samozrejme že nikdy sa všetci nezhodneme na jednom type.Len keď si dáš dokopy všetky súvislosti,a čítaš medzi riadkami,tak je jasné že vychádzajú max. dve značky.A to SOR a IRISBUS.Ja už som zmierený.Nesnívam a ani nefantazírujem... ?
taketo reci "milujem" Neexistuje proti nim ziadna obrana. Nepozname kriteria nic, ale uz vsetci vedia kto vyhra. Ano momentalne to vyzera na SOR. Je to plne NP voz, znacka v BA odskusana a spolahliva, patri k najlacnejsim. Mozno je skaredy a interier nie je najlepsie vyrieseny, ale kazdy si na kazdom buse nieco najde.
Niekto tu bude snivat o dodavke 280 a 283 s faceliftingom lebo su jeho oblubene. (Bol by to vsak krok spat) Ini budu snivat o Agorach, druhy budu chciet prave SOR.
Mne je to v podstate jedno, su vozy, ktore nemam rad, no cokolvek bude lepsie (az na tie 28X) ako vozenie sa vtom co doma mame.
Asi si myslia, že výrobcovia sleduju aj imhd ? . Plný súhlas vyberať si bude môcť dopravný podnik v prvom rade z vozidiel na ktoré im príde ponuka od zástupcov v tendri a určite design bude hrať najmenšiu rolu. A aj keby to vyhral vyrobca x tak tu bude vela ludi smutnych a bude to kritizovat, ze nevyhral vyrobca y. Asi nevie ešte nikto ake referencie sa budú vyžadovať od prihlásených uchádzačov?
O objektivite už ani nesnívam u DPB. Keď už nízkopodlažáky sa nekúpia, tak neviem od koho zoberú busy. Jedine, žeby SOR ne-zištne zareagoval a vyrobil vysokopodlažného klbáča. Nič iné ma nenapadá. Ešte, žeby došlo k tzv. reunionu Ikarusu a vyrobili by nám dáke Ikáče 280 alebo 283 ? ? ? však čo iné tú prežilo a prežije okrem nich taký čas? Asi nič. (mám na mysli z autobusového parku)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider