
Re #92557 JamaVOku: Problem je v tom ze Petrzalka sa uz rozhodla. Chce metro. Presnejsie, kludne aj elektricku ak bude v ramci Petrzalky pod povrchom. Z toho vyplyva ze Petrzalka mat nic NEBUDE ak sa nezmeni postoj mestskej casti. Preto som pisal ze je lepsie sa na to vybodnut, lebo stale to bude len o tom ze peniaze pojdu prec a nepostavi sa nic.
Ved Petrzalka ma teraz nejaky dopravny system, ktory by zostal na tejto urovni, a ked by sa petrzalka uz konecne rozhodla, co chce, tak by sa mohlo konat. Mas pravdu, neda sa na nu vybodnut, ale tato kauza sa da odlozit, kym sa nerozhodnu ci chcu nadzemku alebo co.....
?
Emo
Tak to je možno pravda, ale stojím si za tým, že závádzanie prímestských liniek do Rakúska a Maďarska je za súčasnej nepriaznivej situácie s vodičmi a vozidlami maximálne nevhodná. Do tej Rajky majú chodiť každé 4 hodiny vlaky z Petržalky (viem, že zatiaľ nechodia a je to škoda) Aj keď zase je otázka, ako to vyjde finančne.
"Koniec-koncov, viacero liniek ktore su dnes MHD sa ma od zavedenia IDS BSK nahradit primestskymi linkami."
Ktoré napríklad?
"Pokial sa problem riesit NEDA je lepsie ked sa nan uz nebudu vyhadzovat peniaze a davat sa inde."
Prečo by sa nedal riešiť? Treba postaviť rýchlodrážnu električku a hotovo. ?