Reakcia na: S499.1023 #90066:
no tak daj značky som zvedavy
Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.
ono pokila začnú na slovensku platiť všetky eu normi tak sa budu niektore podniky velmi čudovať ked im pride zo sudu prikaz o ukončeni prevadzky
A tu uš nepomože ani štat lebo pojde o ludske životy
☠ A v DPB v niektorych vozoch ide

Ike
ale stale je ta konkurencia velmi velmi mizerna... jedina vyhoda MHD, aj to len pri kolajovej dopreve je casovy faktor... a ten co sa neponahla, si radsej vyberie IGK... MHD MUSI konkurovat a musi tomu pomoct aj mesto, pokial nechce byt upchate... zial... ziadna snaha, skor opak....