Reakcia na: S499.1023 #90072:
Jasné. Ale všimni si fotku interiéru toho VanHool trolejbusu. Za kĺbom má vo vlečke usporiadanie 2+2. V Salzburgu mali na strane dverí tri sedadlá pozdĺžne na "škatuli". Takže tam tá škatula evidentne byť nemusí. A ja som si myslel že sa v nej skrýva "rám" vlečky, resp. niečo čo zvyšuje tuhosť. Asi to nebude až také nutné. Zasa, v Salzburgu som sa viezol práve takým, ktorý má oproti 3. dverám bedňu s dieselagregátom. bohive či to s tým súvisí... Žeby nádrž?
Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.
Ike
navyse teraz som si vsimol ze 3. logom mam na PC bedni oznaceny reset button
ja zas neviem preco nemoze byt v logu nejak pekne zakomponovany aj nazov...
http://www.leitbetriebe.at/burgenland/blaguss/logo.jpg
http://www.slovaklines.sk/Admin/Images/Upload/Default/SlovakLineslogo.jpg
http://sk.wlw.cz/logo/gif/SK/0051736011.0000000001.gif
http://www.tldtatry.sk/downloads/logos/logo_TLD.jpg
napriek tomu ze sa jedna o nove loga su celkom... pekne... ale znak startbuttonu a resetbuttonu a nekonecna sami teda fakt nepacia...