Reakcia na: TeBeCe #89497:
Ešte Ťa doplním (to je info hlavne pre ostatných) - staré T3 a K2 majú na dverách klznú spojku, takže pri privretí sa dvere stále snažia zavrieť, a nejde im to, no rozjazd blokujú rovnako ako na nových vozoch (pokiaľ to vodič nevyradil na patričných dverách správne umiestneným 10-haliernikom), čiže s otvorenými sa nepohnú. Novšie vozy (T6, K2S a T3 po reko pohonov dverí - na Juráku sa pohony postupne rekonštruujú aj v starých súpravách, takže ani v T3SU to už nie je nič výnimočné) už majú ochranu proti privretiu tým, že dvere sa znova otvoria a pokúsia zavrieť (v každom type je na toto naprogramovaná trošku iná logika, nebudem rozvádzať do detailov), a tiež blokujú rozjazd, čo sa ale dá vyradiť prepínačom, no na T6 ten prepínač pôsobí aj tak len na 1. dvere.
eripmav
chcel som povedat este ze zachvilu nas caka satelitny system vyberu myta a ten umoznuje stale merat aj rychlost kazdeho vozidla, druhy mikrovlnny system je v tomto este lepsie pouzitelny na tieto ucely, a najlepsie je ked policajti len zastavia vozidlo, pozru si unho ako rychlo isiel vodic poslednych napriklad 200 metrov... obzvlast uzitocne to moze byt pri dopravnych nehodach. ide uz len o politicke rozhodnutie, kolko sa dovoli pouzivat - ci od staleho sledovania vsetkych, alebo len pouzitie na dokazovanie pri dopravnych nehodach, alebo nieco medzi tym... radary su zachvilu nepotrebnym prezitkom ?