Reply on: Valec #89528:
Aj to viem vysvetliť, síce nie exaktne, ale aspoň empiricky 
1) vtedy mali T6-ky ešte staré pohony dverí, ktorých elektroniku nepoznám, ale je tiež možné, že ich kontrolné kontakty niekedy robili blbosti a indikovali nesprávny stav
2) ešte aj v dnešnej dobe, čiže pri nových pohonoch, sa stane, že T6 indikuje zatvorené dvere hoci sú jedny otvorené. Mne sa to stalo s prednými dverami - zavrel som súpravu, a dodatočne otvoril predné dvere. počas ich otvárania svietil blok rozjazdu a indikácia otvorených dverí, a akonáhle zastali v otvorenej polohe, blok zhasol, a rozsvietila sa kontrolka zatvorených dverí, a ja by som sa pokojne mohol pohnúť s otvorenými dverami aj bez vyradenia blokovania jazdy




eripmav
chcel som povedat este ze zachvilu nas caka satelitny system vyberu myta a ten umoznuje stale merat aj rychlost kazdeho vozidla, druhy mikrovlnny system je v tomto este lepsie pouzitelny na tieto ucely, a najlepsie je ked policajti len zastavia vozidlo, pozru si unho ako rychlo isiel vodic poslednych napriklad 200 metrov... obzvlast uzitocne to moze byt pri dopravnych nehodach. ide uz len o politicke rozhodnutie, kolko sa dovoli pouzivat - ci od staleho sledovania vsetkych, alebo len pouzitie na dokazovanie pri dopravnych nehodach, alebo nieco medzi tym... radary su zachvilu nepotrebnym prezitkom ?