Reakcia na: Valec #89528:
Aj to viem vysvetliť, síce nie exaktne, ale aspoň empiricky 
1) vtedy mali T6-ky ešte staré pohony dverí, ktorých elektroniku nepoznám, ale je tiež možné, že ich kontrolné kontakty niekedy robili blbosti a indikovali nesprávny stav
2) ešte aj v dnešnej dobe, čiže pri nových pohonoch, sa stane, že T6 indikuje zatvorené dvere hoci sú jedny otvorené. Mne sa to stalo s prednými dverami - zavrel som súpravu, a dodatočne otvoril predné dvere. počas ich otvárania svietil blok rozjazdu a indikácia otvorených dverí, a akonáhle zastali v otvorenej polohe, blok zhasol, a rozsvietila sa kontrolka zatvorených dverí, a ja by som sa pokojne mohol pohnúť s otvorenými dverami aj bez vyradenia blokovania jazdy
Keď som dal zatvárací povel, znova sa po pohnutí dverí rozsvietil blok a cervená kontrolka, a po zavretí to už šlo normálne
Závadu sa mi však napriek veľkej snahe zreprodukovať nepodarilo
Ale ako vidíš, aj neomylná elektronika sa môže pomýliť
?
Valec
Re #89522 Beus: "a tiež blokujú rozjazd, čo sa ale dá vyradiť prepínačom, no na T6 ten prepínač pôsobí aj tak len na 1. dvere"
Ako je potom možné, že ja som sa raz (cca rok 1996) viezol v zadnom voze súpravy T6 v zadných otvorených dverách medzi zastávkami Mladá garda a Riazanská v plnej traťovej rýchlosti? Len podotýkam že to bolo nedobrovoľne, nakoľko som sa už v danom okamihu ďalej do voza nezmestil.