Reakcia na: Ike #87716:
A prečo by ten S-Bahn mal prevádzkovať práve DPB? Moderné elektrické jednotky a železničnú dopravnú cestu nejakých 200,- SKK/vlkm zaplatí kto a z čoho? Kto povie "zdroje sú" a "peniaze SA musia nájsť" je boľševik a ficofil a seriózne s ním nediskutujem.Do Šamorína akosi už nevedie železnica - trAť bola po rokoch neprevádzkovania min. pred dvoma-troma rokmi zrušená.
Ešte nejaké fasa nápady?
premavac
1. moznost dostat sa do miest, kde sa momentalne nedostanes,
2. vacsia moznost prestupu, pretoze by chodilo na spolocnych zastavkach viac liniek nez v sucasnosti, hoci s mensimi intervalmi, ale kedze by ich bolo viac, tie intervaly by boli porovnatelne s terajsimi a urcite by niektore z tych liniek mali spolocne casti trasy,
3. vyber rychlejsej alebo pomalsej linky,
4. moznost pohodlneho cestovania od konecnej po konecnu (napr. z DNV do Vrakune) - ved nemusime byt rekorderi a stihat to za 20 minut.. radsej cestovat hodinu a pol, ale posadeny, bez dochytavania dalsich liniek, ktore aj tak nejdu nacas a trepania sa do busu, zbusu, do busu, z busu a kombinovat co pojde skor a ci to vobec chodi..