Reakcia na: Ike #87716:
Ono by inak aj bolo dobré keby okrem prepojenia Filiálka - Petržalka, bolo aj prepojenie v smere Lamač - Petržalka vlakovou traťou pre vlaky idúce z ČR do Maďarska cez Gyor a zriadenie stanice v mieste Slávičie údolie. No nakoľko je to územie plne zasvätené Sitine a kope poprepletaných ciest neviem ako by sa to tam zvládlo,lebo tunel to nerieši vždy. Ide aj o hľadisko geológie, či skladba zemín a hornín je dosť pevná na to aby sa nezosunula vplyvom rôznych tunelov a podkopávok. ?
Amoral
DPB si pomýlil pojmy s dojmami, lebo nikto si nesťažoval na trasy liniek ale na presnosť spojov. Ak si dakto myslel,že audit spôsobí, že linky budú chodiť načas tak sa mýlil, kvalita ostala, ale meškanie ostalo a nielen,že ostalo ale spoje aj nejazdia. Tu išlo o vlastnú skreslenú interpretáciu magistrátu a DPB so zmyslom ušetriť a naoko nakecať krásne sladké reči o krátkych intervaloch. O presnosti spojov však už nikto nehovoril. V súvislosti s dákym šumom o rušení bus pruhov myslím,že prestupný systém utŕži dobrú facku,takže magistrát chce šetriť ale pre plynulosť MHD ani nepohne okom, nieto už prstom. Prestupný systém sa okrem toho aplikoval len v polovici mesta, električky naďalej premávajú presne podľa tej dogmy "odvšadial všade" čo zázračne nevadí nikomu.