Reakcia na: Ik #87679:
Ale pýtam sa prečo si to odskákala práve 88? Keď je to linka čo nahrádza zrušené linky 80 a 90 pod Nový most a ešte 78 a 89 k ASMN? V tejto situácii asi ak by sa dali šoféri presunúť tak vrátiť do pôvodného stavu linky 28 a 29, dočasne kým sa nedostaví potrebné množstvo šoférov. Oveľa potrebnejšie je aby 88 premávala ako kdesi za humnom, pardon, ale nikto si to spojenie nevyžadoval tak ako napríklad, Ovsište - Šafko, alebo Romanova - Zochova, a to už trvá dva roky.DPB si pomýlil pojmy s dojmami, lebo nikto si nesťažoval na trasy liniek ale na presnosť spojov. Ak si dakto myslel,že audit spôsobí, že linky budú chodiť načas tak sa mýlil, kvalita ostala, ale meškanie ostalo a nielen,že ostalo ale spoje aj nejazdia. Tu išlo o vlastnú skreslenú interpretáciu magistrátu a DPB so zmyslom ušetriť a naoko nakecať krásne sladké reči o krátkych intervaloch. O presnosti spojov však už nikto nehovoril. V súvislosti s dákym šumom o rušení bus pruhov myslím,že prestupný systém utŕži dobrú facku,takže magistrát chce šetriť ale pre plynulosť MHD ani nepohne okom, nieto už prstom. Prestupný systém sa okrem toho aplikoval len v polovici mesta, električky naďalej premávajú presne podľa tej dogmy "odvšadial všade" čo zázračne nevadí nikomu.
pri dnesnom nedostatku vodicov a autobusov
Jakub1
Doprava v DNV je tých pár rokov v zlom stave.
Nikam sa nemôžete dostať priamo: Napr. ŽST Nové Mesto.
Musím ísť na 21 + 2, 4, príp. 1, alebo 21 + 50 ?. Ale nová linka ani zaboha! Nač' je tu 28, keď ľudia zo sídliska musia znova presrupovať. Proste, žiadna linka, ktorá by mala zmysel. Keby bola 92 pretiahnutá cez sídlisko, mohlo by byť lepšie ako sa dostať na Dolnozemskú, alebo aspoň nejaké spojenie s Petržalkou.