určite o tom nepochybujem. Rovnako dobre sa ale dokážu nazbierať argumenty pre imho logicky drahšiu ponuku. V zakázke je informačný systém - nikto ho posudzovať nebude - on len "bude". Je tam ďalších x prípadov, kedy je kvalita podstatná. Projekt, ktorý by napr. navrhoval drahšie pozinkované zábradlia či stĺpy je odsúdený na zánik.
Nehovoriac o tom, že zastávka by mohla obdržať aj umeleckú hodnotu v podobe architektonicko - dizajnérskeho stvárnenia.
Fajn. A čo na tom vlčom hrdle ? Ešte raz zopakujem, že uznávam vaše krajne pravicové argumenty, avšak rád by som podotkol, že do Podunajských Biskupíc je 70 v Solarisovom prevedení ideálny. V krátkej karose si po MiÚ nesadneš. Do nemocnice je od 8:30 - 16:00 fukot. Hneď na to tu máš ľudí vracajúcich sa z práce. A tým vyhovuje slušný interval, ktorý linka má, najmä keď ich dosť ešte aspoň raz prestupuje.
Aký interval by si zvolil ? Súčasnú 12 ťažko. 10 a každých 20 do Biskupíc ? Taktiež blbosť. Neviem, ale krátiť tú linku chceš Ty...
Mám trochu iný názor na dopravnú obsluhu takýchto celkov.
Aj táto služba podľa môjho názoru bude musieť ísť cestou značnej "personifikácie". (voľne preložené - nie je to nič nové - zachádzanie pred dom klienta - objednávka na zachádzku - pristavenie vozidla na presnú hodinu - niečo ako zbernú, mikrokapacitnú (SORka je maximum) MHD, ktorá príde vtedy keď potrebuješ - dovezie Ťa do oblasti základnej vybavenosti a prestupného bodu.)
Prakticky každá MČ by si mohla svoju "lokálku" (svoje pokiaľ prechádzajú viacerými MČ) organizovať sama. A je na nej, u koho si výkon objedná.
Otázka povrchu je len a len bohapustá fantázia pánov z RTI. Ak im nestačia zaasfaltované VÚIS panely, ktoré už skoro 20 rokov krásne držia na Špitálskej,môžu spraviť celú zastávku z gumokovu ? .
Ad Re #87442 Martin Fundárek - lebo semafory.
Ad Re #87444 Jezo: A sú opačné konečné vybavené na to, aby sa tam prestávkovalo?
Trnavské mýto: Kde by tam bol problém so signálnym plánom? Problém by bol akurát s návratom a-31 zo stredového pásu do pravého pruhu na krátkej vzdialenosti. Ale dá sa všetko, ak sa chce.
Ak by to zníženie kapacity zastávky vadilo (ako že by vadil tak dvakrát denne), tak nie je problém zastávky predĺžiť, miest je tam dost. Ale ak chceme mať prestup hrana-hrana, tak to inak nepôjde. A to, že "by sa našli vodiči", nie je argument.
Aha. Ako že by zastavila v ľavom pruhu, otvorila ľavé dvere a substrát by vyskákal na ostrovček bez zábradlia...
Tak to by teoreticky šlo, adresátom otázky však nebude Škoda ale Iveco.
Len sa obávam, že pevnosť karosérie to nedovolí a Iveco sa tým kvôli šiestim kusom nebude ani zaoberať, prípadne by to stálo absolútne nezmyselné peniaze.
Ten príspevok si dlhšie písal, a tak ti vypršalo prihlásenie na imhd pod tvojim nickom. Musel si sa prihlásiť znova, aby si ho mohol odoslať. Text sa ti po tom znovuprihlásení síce nestratil (tak to bolo tuším kedysi), ale "pokazili" sa písmená s diakritikou (neviem prečo).
Ja preto, keď dlhšie píšem príspevok na imhd, si ho pred odoslaním vždy kopírujem do "schránky", resp. niekedy pre istotu dokonca aj do Wordu.
Re Molecova: Mňa ešte zaujíma, kedy sa už konečne postaví trolejbusová trať na Patrónke aj v smere na Kramáre...
Riesenie PRESTUPU MOLECOVA:
Vie mi niekto vysvetlit preco, ked uz chceli setrit peniaze sa na to nevykaslali a nespravili obycajny 1. variant a pre bezpecnost ludi nastavili semafory do inej vlny.
Teoreticky dnesne poobednajsie nastavenie nie je uplne zle. Mam odsledovani skveli priklad (porusujem predpisi a viem o tom ? ) ako sa da zarovno s busom prejst krizovatku potom co vystupite z eliny a bus je vedla vas cakajuc na odbocenie.
Nakolko som si vsimol ze eliny maju nastavene semafory tak, ze ked ludia vystupia maju "hned" zelenu smer KV. Ak popri nej prejdete priecestie rovnakym smerom na KV mate defacto Molecovu prejdenu.
Nasledne dostava bus zelenu na odbocenie, takze auta, eliny smer centrum na Karloveskej stoja a vy zarovno s busom pridete na nastupiste.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo