Reakcia na: Valec #87448:
Žiaľ to je iba schematická mapka, ktorá nevypovedá o situácií pruhov, t-bus vedenia, napojenia lidlu a presného umiestnenia zastávok nič. Príklad: dnešná zastávka Molecova na Molecovej ul. bude presunutá vyššie, niekde doprostred ulice, lebo tým že sa zruší v dnešnej polohe vzniknú v smere z DD 3 pruhy. Lenže ak by sa presunula o 150 m. vyššie, tak tie pruhy budú iba na tej dĺžke nejakých 130 metrov, čo neviem, či nebude málo. Takže to je len odhad kam až sa tá zastávka preloží. A ďalej, v novinke sa píše že teda bude tesne (cca 250 m.) pri zastávke Janotova. Ale potom by bolo celkom logické zast. Janotova zrušiť (dnes je využívaná minimálne a kúsok povyše je zast. Pri podchode!). Ale toto sa zatiaľ vôbec nerieši.
Mike
- či tak idú upraviť signálne plány
- bolo by treba zvoliť taký povrch (a podložie trate), aby mohla byť pojazďovaná aj autobusmi a to je zatiaľ v DPB stále nepredstaviteľný problém... (napr. ako nábrežie, teda Ch.Sófer - Nový most, alebo Nový most - šafko ako L70)
Re #87450 AAA: lebo obrat z výstupišťa na nástupište L33 už dnes trvá 2 a pol min +- a navyše po novom ak má byť nástup hneď za výstupišťom tak trolejbus nestihne tú zelenú, čo teraz a tak môže čakať celý ďalší cyklus (110s)