Reakcia na: Martin Fundárek #87442:
Rozdiely asi boli pocitane z celkoveho poctu spojov 32+33+133 vs. pocet spojov linky 33. A kedze kazdy druhy spoj 33 ide ako 133 pod Novy most, tych tridsattrojok uz vela nezostane. Teoreticky by to nebolo nutne posilnovat o 100%, ale potom by klesla sucasna kapacita. A aj dnes su vdaka ruseniu skol v KV niektore spoje smer Kuklovska v rannej spicke narvate.Obrat 3 minuty je tam este velmi zhovievavy, v sucasnosti je cas medzi Molecovou a Molecovou 5 minut. To ale neznamena, ze v skutocnosti to tych 5 minut nemusi byt - cas nastupovania cestujucich je najmenej 1 minut, nahodou sa zmeskaju svetla (takmer 2 minuty) a este dalsie 2 minuty obrat... Potom nove skvele riesenie znamena 83%-ne predlzenie cesty, z coho takmer polovicu cestujuci zabuje na krizovatke Karloveska - Devinska cesta - Karloveska - Molecova. Proste skvele riesenie "v prospech cestujucich"...
Mike
#87446 tbus: Aj tento variant sa posudzoval, nie je odveci, ale by sa tým znížila kapacita zastávky Molecova na 1 el. súpravu, v prípade že by tam stál "duobus". Ale dnes tam ráno, a niekedy aj cez deň, bežne zastavujú 2 súpravy 2xT zasebou a verím tomu, že by sa našli vodiči, keby sa dalo by tam zastavil aj ako 3. súprava v poradí.