Reakcia na: Ike #86363:
Avsak zabudas na jednu zasadnu vec, kym sa ne(daj)boze DNV odtrhne od BA a SL tu zacne nasadzovat tie svoje cervene vozitka na kvazi L21, tak uz tu (v DNV) bude mat 95% ludi auta, kedze samotny DPB na celu zapadnu cast mesta "vsakviesco" uz peknych par rokov.Zaujimave je, ze akonahle niesu vozy/ludia, zacne sa rozmyslat nad prazdninovym CP liniek 20, 21, 22, 23, 34 alebo 83. Uvidime, coho sa dockame o par tyzdnov/mesiacov.
Peon
Re #86351 qwix: Vďaka za objasnenie. Dožvie teda, či to tak naozaj bude aj pri MÁV.
Re #86352 Solider: Keď si dáš na http://portal.cp.sk vyhľadať podľa zastávok Rusovce, nájde ti to iba túto linku SAD DS: http://portal.cp.sk/Data/L201413_061210_16869.pdf
Slovak Lines momentálne premáva len v úseku Gabčíkovo - Dobrohošť, a aj to len 1 spoj v pracovných dňoch iba jednosmerne: http://portal.cp.sk/Data/L102403_070319_17921.pdf
Tomu však akosi nerozumiem: To sa to jedno vozidlo vracia do Dunajskej Stredy (alebo v prípade potreby prejazdu na inú linku do Bratislavy) naprázdno
Re #86352 Solider: Ak som správne pochopil z Koncepcie BID, tak DPB bude premávať iba na území Bratislavy. Teda 53-ka sa zrejme skráti do Vajnor (alebo Čiernej vody?) alebo sa zruší a do Chorvátskeho Grobu pôjde cez Vajnory linka č. 630 prevádzkovaná pravdepodobne Slovak Lines (pls, opravte ma, ak sa mýlim).
Teda čisto teoreticky, v prípade odtrhnutia sa DNV od Bratislavy, ako by mohol Slovak Lines pri jeho súčasnom počte vozidiel (ktorých je podstatne menej než má DPB) a nulovom počte kĺbových vozidiel zabezpečiť minimálne terajší počet spojov a ich súčasnú kapacitu do centra mesta, akú má DPB na linke č. 21? Slovak Lines by predsa musel naďalej premávať aj do ostatných okresov Bratislavského kraja. Takúto situáciu si v reáli nedokážem predstaviť...