Práve si popísal základné vlastnosti dobrého Corporate Identity. Takže tak, ako rozumieš šoférovaniu a ekonomike, tak rozumieš aj marketingu. Čím sa vlastne živíš? Niečo ako podplukovní Korn? Cielené privádzanie firiem ku krachu ? ?
LBC vycitam len to ze je to zakladna cervena a ze je tam prilis farebnych motivov... mne by smajliky nevadili pokial by to bolo v odtieny sedej to neni sotovina... tu ide o dostojnost...
aha, to som veru nevedel. Poznam len tie starsie verzie - ale tusim sa tam vela nezmenilo od 3kovej verzie - aspon grafika ostala stale rovnaka...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Rozsiahly rozhovor so Záhradníkom na témy obnova vozového parku, nedostatok vodičov, nové trate a pod.