Kvalitná a blbovzdorná technológia stojí o dosť viac. Pamätám sa, že kedysi pred 15 rokmi firma, v ktorej som pracoval, uvažovala o nákupe prenosných počítačov pre svoje vozidlá na zber dát v teréne (zber dát v tom čase = formulár, ceruzka, guma). Vtedy akurát zástupca akejsi firmy na veľtrhu predvádzal odolnosť počítačov pre izraelskú armádu tak, že počítač zdvihol nad hlavu a švacol o zem. Fungoval furt. Ale stálo to asi desaťkrát toľko, čo bežný.
Na hentej vizualizácií je obratisko v dnešnej nezmenenej polohe.,vrátane nástupišťa. Objekt domu ide až za nim. a nejaké redĺžene k býv. ikei by som bral ako sci-fi, lebo investorom to nikto "nenašil", koloseo sa akurát ráčilo vyjadriť, že by im padlo vhod, keby mesto predĺžillo el. trať okolo nich. ?
Pozri si toto.. Mne sa to s tým obratiskom nejak nezdá.. Nevyzerá, že by tam po dobudovaní celého Lakeside parku vôbec zostalo miesto pre nejaké obratisko... ?
Vcera som siel po vynovenej krizovatke na Patronke... Neviem, nemam z toho betonu dobry pocit. Som zvedavy kolko to vydrzi a ako to vydrzi pripadne zimne mrazy a zatekanie vody a ansledne zmrazenie v tych dilatacnych sparach. navyse bolo citit "hrboly", no nie je to ako asfalt, ale co uz.
Zaujimalo by ma ale, ci nevie niekto, kedy chcu opravovat Lamacsku od Patronky po Tesco lamac? Ta cesta je v dezolatnom stave, spolu s oboma krizovatkami (pri odbocke na Zel. stud. a pri Tescu). Tam je treba vymenit cely povrch a nielen ciastocne, ako to spravili kusok za krizovatkou Patronka. No a HLAVNE by ma zaujimalo, ci niekto nevie, kdy sa zrekonstruuje samotna krizovatka pri Tescu Lamac? ved tam je to otras - same stlpy, semafory nepotrebne, ostrovceky, vodiace tabule... no otras.
Nevie niekto plan?
To, že ty ten teplomer nevyužiješ neznamená, že ho nevyužije mnoho iných ľudí, ktorý nemajú také znalosti o MHD BA ako ty ?. Osobne ho využívam dosť často, veľmi dobrá pomôcka je ak ma trolejbus dojadz do vozovne, kde bere ľudí napr. smerom na Trnávku a pozriem si, kde to stojí. A navyše rozdiel medzi teplomerovým transparentom a klasickým transparentom v cene určite nie je nijako veľký.
A ešte pre všetkych zvedavcov. Trat smerom na ŽST Nové mesto sa rekonštruje iba úsek, ktorý bude slúziť ako priecestie pre automobilovú dopravu a odbočenie do noveho BC. Celý úsek sa zatiaľ rekonštruovať nebude.
Nemohol by mi niekto povedať čo za "vyzbrojenú" súpravu T3SUCS so včera po meste behalo? Chvíľu stála aj na Jesenského ráno asi tak okolo 9 a fotili ju tam.
To už o Mercedesoch neviem, ale s tou otočkou na Riviére som tu vybehol a bolo mi povedané,že neni podstatná. Možno ty konkrétne nie,to si nepamätám kto presne mi to vyčítal ale bolo ich pomerne veľa.
Tak keď si prejde pešo na Vojenskú tak áno ale ja som myslel priamo a keby bola na Patrónke druhá stopa pre trolejbusy tak by to bolo určite lepšie čo do prestupu z 21,30,37,63,83 na 212.
A ešte poznámka - "nadupaná LCD telka" výjde len 20 tisíc preto, lebo sa predáva vo veľkom množstve a tým pádom náklady na výrobu jedného displeja sú veľmi nízke a aj pri nižšom výnose na jednu "telku" si firma dobre zarobí....
Tá cena je taká vysoká preto, lebo nemôžeš rátať len materiál. Niečo stojí vývoj tých výrobkov, niečo stojí chod tej firmy (ten displej nerobí na kolene jeden človek, ktorý to potom aj predáva), servis a hlavne niekto na tom potrebuje aj zarobiť a keď sú dopravné podniky ochotné platiť veľa, tak firma nemá dôvod ceny znižovať. Tam nejde o tie 4 obrazovky a jeden notebook, ale o to, aby 4 obrazovky a notebook poslúžili na to, čo majú.
to som myslel obrazne... nie ze by tam mali montovat notebooky... ale v principe mi nejde dohlavy ako moze byt Notebook, ktory kupis od 15000 do 30000, mozes tam zriadit internet, operacny system, milion externych zariadeni, programov od vymyslu sveta lacnejsi ako nejaky palubak ktory ma jeden input, par gumenych tlacitok a displey aky sa pouzival na mobiloch pred 15 rokmi...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Själavrak