Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #82963:
Práve preto osobne najviac podporujem 207 cez Drotársku, 41 zrušiť, vybrané spoje 203 pokiaľ je nevyhnutné zabezepčiť obsluhu zastávky Horský park k Amfiteátru, resp. na Lovinského.
A 2. najlepšia možnosť je 207 okruh a 203 vybrané spoje na Valašskú.
Reakcia na: AAA #82959:
Keby jazdila raz za hodku tak by na tom bola podobne ako napr. 151. Ale aj mne sa viac pozdava 203.
810zssk: okružná linka je blbosť, ide o to, spojiť Drotársku, Martinengovu, VŠVU atď s centrom mesta v oboch smeroch... A najkratšie je to priamo na Búdkovú...
Reakcia na: fobust #82927:
To uz podbijaju aspon 4-5 dni ?
Reakcia na: Martin Fundárek #82957:
Alebo potiahnuť 207 na Šafranovú (prípadne k Slov.nár.archívu), 203 na Valašskú...
..alebo opačne: 203 k SNA a 207 nechať na Valašskú...

41 môže zostať tak ako je, alebo môže byť potiahnutá na Búdkovú ...
Reakcia na: 810zssk #82953:
1. možnosť nie je dobrá
1. pre nárast vozokm a
2. nezabúdaj, že N 47 robí na Hodžovom prejazd na N 44, a N 47 vzniká prejazdom z N 72, takže by si tie vozy musel chodiť naprázdno točiť na Nivy, alebo na Rajskú.
2. možnosť, čo navrhuješ, obávam sa, žeby sa vytvorila linka, ktorá by bola využitá minimálne.
Takže tá 203 je potom možno najschodnejšia.
Pripomienka k tunajsej scheme MHD: Zastavka Kolma je obojsmerna 😉
Reakcia na: hoppusmark #82934:
A čo tak to vyriešiť potiahnutím 203 na Lovinského? Tým získaš požadovaný prestup a nemusíš ťahať drôty. (Podľa môjho názoru je neekonomické stavať trať tam, kde v špičke stačí SOR raz za štvrť a mimo špičky raz za pol hodiny, miestami raz za hodinu).
AD #82955 810zssk: Investigativne reportaze v uvodzovkach.
Reakcia na: Martin Fundárek #82952:
Tieto investigativne reportaze su vacsinou pravdive 😃 Ked som si pri Auparku kupil listok z Mikomatu tam to zas nebolo:D
Reakcia na: Peon #82908:
CP v knižnej podobe vydávajú, môžeš si ho kúpiť na Nivách (ale musíš tam ísť tak 4-5x, pretože ho začínajú predávať tak týždeň až dva po začiatku platnosti, a po dvoch mesiacoch ho môžeš zahodiť, lebo sa väčšina liniek už zmenila). A na rozdiel od minulosti tento rok tam už nenájdeš linky iných SADistov, ktorí jazdia do BA (207416 TT-Budmerice-BA, 203404 a 203409 DS-BA a pod.).
Reakcia na: AAA #82949:

2.moznosti:
1) ako sucasna N47
2) Valasska - nieco kde by sa to otocilo kde uz jazdi aj 203 aj 207.

V idealnom pripade by to islo rovno cez Patronku, na Pri suchom mlyne (ak sa tak da odobocit) a na zastavku Patronka smer mesto (prestup na hrane na dalsie linky). To za predpokladu ze by to bol bus.

Ak by sa realizovalo predlzenie L203 nebola by tato linka nutna.
Reakcia na: 810zssk #82864:
Ty vari veríš tomu, čo sa tam píše?
Reakcia na: AAA #82949:
myslím tú tvoju novú linku.
Reakcia na: AAA #82947:
Idealne riesenie by bolo: nechat 207 po starom a vybrane spoje 203 by boli okruzne cez Safranovu (cize ako L41, sorry, nazov tych ulic neviem)
Reakcia na: 810zssk #82948:
A ako by si ju viedol, odkiaľ kam?
Reakcia na: AAA #82947:
Lenze nova linka by chodila min. v 30-minutovych intervaloch.
Reakcia na: 810zssk #82945:
Nlo to neviem, či je šťastné, lebo keďže sa bavíme o úseku dĺžky cca 800 - 850 metrov, si myslím, že nová linka by skôr znamenala nárast vozokm.
Napr. ak by bola trolejbusová musela by mať buď trasu Valašská - Búdková, čo je hlúposť, alebo vzhľadom na trolejové vedenie by musela ísť až na AS MN, alebo na Rajskú.
A-busy viesť pod trolejovým vedením, ktoré už stojí sa mi zdá nevhodné.
Teda reálne vidím 2 možnosti:
1. vybrané spoje 203 na Valašskú (cca každý druhý spoj)
207: ako navrhuješ
Výhoda: lacnejšie riešenie (menej vozokm, za jeden pracovný deň by to bola úspora cca 70 - 75 vozokm každý pracovný deň oproti 2. variante) ako riešenie číslo 2 a zároveň je to rýchlejšie spojenie zastávok Valašská, Lovinského so zastávkami Búdkova - Hodžovo nám..
2. možnosť:
203 vybrané spoje na Lovinského, za predpokladu, že má zostať zachovaná obsluha zastávky Horský park celotýždenne a celodenne inú možnosť nevidím
207 Valašská - Drotárska - Ružová dolina:
výhoda: netreba stavať vetvu v križovatke pri Hrobustove smer Búdkova - Matúšova, pokiaľ 207 bude mať na tejto strane trasy normálnu nie priebežnú konečnú, zamedzí sa tým dosť veľkým meškaniam, ktoré by v prípade okruhu vznikali (špička cca 5 - 12 minút už z konečnej Amfiteáter) v smere do Ružovej doliny, zisk spojenia Drotárska - Patrónka, udržanie spojenia Valašská, Lovinského s trhoviskom a Prievozskou priamo.
Reakcia na: kecho #82944:
Z Noveho mostu by sa L50 tocila tak ze by isla cez nadjazd, zisla dole (tam by mala plochu), zas vysla hore a isla na zastavku.. Co sa tyka Pristavneho mostu, suhlasim ze odtial treba odstranit vsetku mestsku (aj individualnu) dopravu. Idealne spoplatnit.

Ad Re #82768: Nechytaj za slovicka (a ciselka :D)

Ad Re #82756: Uzemny plan je na to aby sa pri stavbach pracovalo s urcitou koncepciou a prisposobenim tomu ze tam ma byt urcity objekt (v tomto pripade trat a pod.). To neznamena ze to tam bezpodmienecne bude.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.