To bola len taka idea.. ked sa nad tym dlhsie zamyslim, mas vlastne pravdu. Ale stojim si za tym ze interval 20 min je uz prilis stedry a fakt je to minimalny interval.. mensi uz urcite nie.
S návrhom som prišiel ja, lenže tá trať má zmysel len v tom prípade, že sa zruší L 41 a bude tade premávať jedna z existujúcich liniek 203, resp. 207 a tým pádom tí ľudia získajú spojenie s centrom za nie príliš veľkého navýšenia vozokm, keďže by sa zrušila L 41 a zároveň by bola lepšie naplnená 207 v úseku Búdkova - Valašská, lebo by brala aj ľudí z Drotárskej.
Ale samotné nahradenie L 41 t-busom je blbosť, v tom sa zhodneme.
1. Interval - pod 20 minut sa ist neoplati. Naco vozit vzduch? Ta trat ani netvrdim ze ma zmysel, ale padol tu navrh tak sa zacalo riesit linkovanie a pridal som sa.
2. Trate sa nestavaju kvoli inej trase. Trolejbusova trat nikdy priamo nezlepsi spojenie, nakolko rovnaku trasu vzdy mozes ist aj busom.
Pri intervale, ktorý navrhuješ je celá výstavba tej trate nezmysel a za predpokladu, že tá linka má byť trasovaná ako 41, teda, že neprinesie tým ľuďom lepšie spojenie do centra, je to celé zatrolejovanie potom veľká blbosť a vyhodenie peňazí.
No a uplne najidealnejsie by, samozrejme, bolo keby sa konecne zatrolejovala Prazska + odbocenie z Prazskej na Hl.St. cim by sa vytvorili podmienky na zatrolejovanie linky 41.
Ja mam dojem ze 207 je dobry kolotoc aj bez toho aby bola okruzna.. mne sa stale zda lepsia ta 203, predpokladajme ze zostane zachovany 20-min. interval.. ak tam bude chodit vacsi voz v 40min. intervale je to postacujuce.
Práve preto osobne najviac podporujem 207 cez Drotársku, 41 zrušiť, vybrané spoje 203 pokiaľ je nevyhnutné zabezepčiť obsluhu zastávky Horský park k Amfiteátru, resp. na Lovinského.
A 2. najlepšia možnosť je 207 okruh a 203 vybrané spoje na Valašskú.
810zssk: okružná linka je blbosť, ide o to, spojiť Drotársku, Martinengovu, VŠVU atď s centrom mesta v oboch smeroch... A najkratšie je to priamo na Búdkovú...
1. možnosť nie je dobrá
1. pre nárast vozokm a
2. nezabúdaj, že N 47 robí na Hodžovom prejazd na N 44, a N 47 vzniká prejazdom z N 72, takže by si tie vozy musel chodiť naprázdno točiť na Nivy, alebo na Rajskú.
2. možnosť, čo navrhuješ, obávam sa, žeby sa vytvorila linka, ktorá by bola využitá minimálne.
Takže tá 203 je potom možno najschodnejšia.
A čo tak to vyriešiť potiahnutím 203 na Lovinského? Tým získaš požadovaný prestup a nemusíš ťahať drôty. (Podľa môjho názoru je neekonomické stavať trať tam, kde v špičke stačí SOR raz za štvrť a mimo špičky raz za pol hodiny, miestami raz za hodinu).
Tieto investigativne reportaze su vacsinou pravdive Ked som si pri Auparku kupil listok z Mikomatu tam to zas nebolo:D
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A