Vcera o cca 14:00 6613 201/8 havarovala s toyotou yaris pred Astrou na prievozkej ulici. Zablokovala celkom krizovatku prievozska-?Martincekova?, asi hodinu tam stala. Mala pokrceny predok pri narazniku a samozrejme naraznik. Ta toyota nieco podobne...
Novinka: 6283, ktory ho hradil ma uz pokazeny vnutorny transparent. Zastavky asi nehlasi uz vobec...
Dnes som isiel 36??, chybala mu tyc na drzanie vzadu..
Novinka: 6283, ktory ho hradil ma uz pokazeny vnutorny transparent. Zastavky asi nehlasi uz vobec...
Dnes som isiel 36??, chybala mu tyc na drzanie vzadu..


Turbo
Nie tak celkom. Systemy by boli oddelene iba rozchodom, ale aj tak si myslim, ze ak chceme mat nieco kapacitnejsie co nam bude chodit az z regionu, tak by to nemalo mat prilis vela trati po meste (spominane 2 - 3). Totiz nemyslim si ze treba do mesta pchat na silu a vsade "regionalne vlaky" - to co pisem so sirkou 2,8 metra. Elinu by som nechal takou aka je, navyse takto nepotrebujes menit celu siet, ale stci mat par spolocnych usekov pre oba rozchody. Zaroven sa tym zabrani, aby sa taky "kockopes" dostal na miesta, kde sa nema (to by musel vymenit podvozky za uzkorozchodne :-))) ). Navyse potom mozes tych par trati upravit tak, ze budu vyhovovat aj sirke skrine 2,8 metra. Totiz jedna vec je predlzovanie supravy, ale mat zbytocne dlhe vlaky nie je podla mna dobry napad. To mi pripomina uz navrhovany VAL, ktory mal mat dlzky 78 (!!!) metrov.
Ked si vezmes, kolko stoji vystavba trate, vrchneho vedenia, meniarne atd. atd. tak vlozenie jednej kolajnice naviac (resp. dvoch, ak ide o dvojkolajnu trat) nestoji priserne vela a malo by to zmysel.
---
Toto vsetko su ale prilis velke spekulacie a nie som si uplne isty, ci by to bolo najlepsie. Ale aspon nieco, co si nevyzaduje prestavat celu siet.