Majkl a ostatni, ktori sa chystaju do Prahy: ozvite sa aj mne, mozete byvat u mna (pokial ma Koleje a menzy UK do tej doby nedefenestruju) a pravdepodobne sa vam budem i venovat, pokial nebudem mat prave nejaku skusku... Ozvite sa mailom alebo SMS na +420605113600.
Martyk: jo, huleni je fpoho
Ad integrovana vnutro- a okolobratislavska kolajova doprava: to snad nemyslite vazne, pouzivat v meste namiesto 600 V== napatie 25 000 V, 50 Hz. To by sa dalo JEDINE ak by boli dosledne odizolovane vsetky elektrickove trate od cestnych komunikacii. V podstate by to znamenalo zrusit elektricky uplne a postavit ich nanovo. Ved by nemohlo existovat ani blbe krizenie s trolejbusom. Viete, ake zlozite je len krizenie zeleznicneho a trolejbusoveho vedenia v Presove? A to sa na vychodnom Slovensku na zeleznici pouziva len 3000 V ==, nie ako v Bratislave 25 kV ~~. Dalej: predstavte si, ze sa to uvolni a spadne. Na koho to spadne, ma proste smolu. Navyse, 25 kV "pritahuje"...
Z uvedeneho vyplyva, ze jedine riesenie by bola skutocne viacsystemova elektricka, ale kolko by vyvoj a vyroba takeho vozidla stali, sa nepytajte...
Martyk: jo, huleni je fpoho

Ad integrovana vnutro- a okolobratislavska kolajova doprava: to snad nemyslite vazne, pouzivat v meste namiesto 600 V== napatie 25 000 V, 50 Hz. To by sa dalo JEDINE ak by boli dosledne odizolovane vsetky elektrickove trate od cestnych komunikacii. V podstate by to znamenalo zrusit elektricky uplne a postavit ich nanovo. Ved by nemohlo existovat ani blbe krizenie s trolejbusom. Viete, ake zlozite je len krizenie zeleznicneho a trolejbusoveho vedenia v Presove? A to sa na vychodnom Slovensku na zeleznici pouziva len 3000 V ==, nie ako v Bratislave 25 kV ~~. Dalej: predstavte si, ze sa to uvolni a spadne. Na koho to spadne, ma proste smolu. Navyse, 25 kV "pritahuje"...
Z uvedeneho vyplyva, ze jedine riesenie by bola skutocne viacsystemova elektricka, ale kolko by vyvoj a vyroba takeho vozidla stali, sa nepytajte...
si