Bon-Cu: ja by som aj, keby moj tato o tom vedel... on totiz zoznamu nikdy nedal suhlas na zverejnenie toho textu ani mu zan nezaplatili... mam taky pocit, ze sa to bude este riesit... 
mimochodom, som nesmierne vdacny kompetentnym, ze nahradna doprava k polusu a na nove mesto nebude mat zastavku tam, kde 53. ale aj tak si tu trasu neviem celkom predstavit, z toho popisu som dost schaoseny... ktora je skultetyho?
predpokladam, ze polus je od radosti cely bez seba, fsaq oni odjakziva funguju na zaklade toho, ze sa tam da lahko dostat. no a nechcem ani len hadat, aka bude tento rok navstevnost zlatych pieskov, ked sa tam nebude dat poriadne dostat...
ah, a este jedna vec: tusi niekto, ake bude mat ta nahradna doprava X6 intervaly?

mimochodom, som nesmierne vdacny kompetentnym, ze nahradna doprava k polusu a na nove mesto nebude mat zastavku tam, kde 53. ale aj tak si tu trasu neviem celkom predstavit, z toho popisu som dost schaoseny... ktora je skultetyho?

predpokladam, ze polus je od radosti cely bez seba, fsaq oni odjakziva funguju na zaklade toho, ze sa tam da lahko dostat. no a nechcem ani len hadat, aka bude tento rok navstevnost zlatych pieskov, ked sa tam nebude dat poriadne dostat...
ah, a este jedna vec: tusi niekto, ake bude mat ta nahradna doprava X6 intervaly?
Martyk
Nemecké dráhy sa obávali, že elktričky s maximálnou rýchlosťou 80 km/h budú zdržiavať prevádzku. Električky sú ale vďaka svojim jazdnym vlastnostiam aj napriek nízkej maximálnej rýchlosti rovnako rýchle ako klasické vlaky s maximálnou rýchlosťou 140 km/h. Na mnohých úsekoch s krátkými medzizastávkovými vzdialenosťami sú dokonca rýchlejšie. Nemecké dráhy nakúpili električky a dnes naprosto bežně chodia po Karlsruhe električky s logom DB. DB s električky velmi chvália, osobitne pre ich velmi nízke pravádzkové náklady. Tento systém sa tak osvedčil, že mesto Heilbron, ktorý má asi 120 tisíc obyvaťelov sa rozhodlo vybudovať svoj vlastný električkový systém, ktorý je napojený na železnicu a dnes chodia električky z Karlsruhe do Heilbronu. Úbytok automobilov je od pohľadu zrejmý, počet cestujúcich opäť prekročil aj tie najoptimistickejšie očakávania. Zaujímavé je, že tam najv%ačší ohlas má tento druh dopravy u ľudí, ktroým sa oplatí chodiť do zamestnania do Karlsruhe, teda u tých, ktorí si hovoria stredná trieda. Električky sú tam totiž nielen rýchlejšie, než gumokoly. Ich hlavnou prdnosťou je však spoľahlivosť. Netvrdnú v zápchach ale chodia presne.
Nazdávam sa, že systém rýchlej elktričky v centre mesta aj s podzemnými úsekmi, mimo centrum na vlastnom telese s dvojsystémovými električkami, premávajúcimi po železnici je pre Bratislavu ideálny.