hroch: keby bol polus co k comu, tak na tu opravu trate by aj prispel (a mohli to spravit este pred otvorenim, ale akosik vsetcia ktori tieto hypermarkety navrhuju si pre nieco akosi myslia ze im verejnu dopravu netreba...) A keby tam mali niekoho troska racionalne a technicky zmyslajuceho, tak by urcite ukopal toho debila na novom meste co sa rozhodol ze tam musi ist uzavrety zvrsok, pretoze by mu bolo jasne ze otvoreny zvrsok sa da vyrazne lahsie udrzovat aj za plnej prevadzky a ma o hodny kus vyssiu zivotnost...
Martyk
Nemecké dráhy sa obávali, že elktričky s maximálnou rýchlosťou 80 km/h budú zdržiavať prevádzku. Električky sú ale vďaka svojim jazdnym vlastnostiam aj napriek nízkej maximálnej rýchlosti rovnako rýchle ako klasické vlaky s maximálnou rýchlosťou 140 km/h. Na mnohých úsekoch s krátkými medzizastávkovými vzdialenosťami sú dokonca rýchlejšie. Nemecké dráhy nakúpili električky a dnes naprosto bežně chodia po Karlsruhe električky s logom DB. DB s električky velmi chvália, osobitne pre ich velmi nízke pravádzkové náklady. Tento systém sa tak osvedčil, že mesto Heilbron, ktorý má asi 120 tisíc obyvaťelov sa rozhodlo vybudovať svoj vlastný električkový systém, ktorý je napojený na železnicu a dnes chodia električky z Karlsruhe do Heilbronu. Úbytok automobilov je od pohľadu zrejmý, počet cestujúcich opäť prekročil aj tie najoptimistickejšie očakávania. Zaujímavé je, že tam najv%ačší ohlas má tento druh dopravy u ľudí, ktroým sa oplatí chodiť do zamestnania do Karlsruhe, teda u tých, ktorí si hovoria stredná trieda. Električky sú tam totiž nielen rýchlejšie, než gumokoly. Ich hlavnou prdnosťou je však spoľahlivosť. Netvrdnú v zápchach ale chodia presne.
Nazdávam sa, že systém rýchlej elktričky v centre mesta aj s podzemnými úsekmi, mimo centrum na vlastnom telese s dvojsystémovými električkami, premávajúcimi po železnici je pre Bratislavu ideálny.