Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #79972:
No tak to uz je vizitka dopravneho podniku.. ale zas tie rozne potahy su skvor kozmetickou vadou ako ucelovou.. je to vzdy lepsie ako keby tam nechali nejaky plesnivy spinavy potah.. Noo ta hrdza je uz trochu vaznejsia ale myslim ze vozy po GO najme tie co boli robene v Bystrici vyzeraju dost dobre.. hmm a tie opadavajuce madla - to je tiez fuserina. Ale ja chodim troflikmi kazdy den (najme 14Tr) a tak realne 80-85 % vozov co mi dojde je relativne na slusnej urovni co sa tyka kultury cestovania. A myslim ze pri tych kratkych karosach je to percento mensie.. tie co maju GO este pred cng ani nekomentujem ale je pravda ze to bolo uz dost davno no a tie novsiegeneralkovane s cng - uz len ten piskot brzd co ma na zastavke ohlusi.. spravanie motora nie je casto idealne - co pri trolejbusoch myslim motoricky som nezazil este vobec nejake problemy.. a tie tyce a sedadla su na tom podobne a mnohokrat este horsie.
Reakcia na: Emo #79980:
U 14 Tr to závisí hlavne od toho, či tie vozy mali VP, resp. boli na GO. A tie vzorkovníky sedačiek, to nie je zas nejak rozšírené, ale pár takých vozov je, že má jedno sedadlo poťah 15TrM, druhé akoby bol z T6 3. série, 6634 má zas všetky sedadlá ako 25Tr.
Reakcia na: tr3mp #79964:
No neviem či je to kratšie. Mne naopak trasa cez Svätoplukovu pripadá o niečo dlhšia.
Reakcia na: AAA #79972:
Ale záleží od konkrétneho kusu, niektoré 14Tr sú hrdzavé až strach, niektoré sú zase celkom pekné. A to s tými vzorkovníkmi v 15TrM ma prekvapuje, tam som sa s tým ešte nestretol.
Reakcia na: Martin Fundárek #79977:
Skoro som umrel od smiechu. ? ? ? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #79977:

- Když necháme samopal venku na dešti, tak nám co?
- Reziví, vole.
- Špatně! Koroduje, vy pitomci!

Asi tak nejak 😉
A tento poznáte:
"Okrem toho podľa neho Železnice SR, správcu dopravnej cesty a infraštruktúry, čaká ďalší "skrytý dlh" na železničných staniciach, kde síce bežia rekonštrukcie interiérov, no podľa Švantnera často neostávajú peniaze na rekonštrukciu vnútrajška."
(http://hn.hnonline.sk/c1-21458040-zeleznice-potrebuju-105-miliard)
Používanie cudzích termitov je niekedy ...
(Švantner - štátny tajomník ministerstva dopravy)
Reakcia na: KLF #79853:
Aspoň je už obmedzenie rýchlosti pri vozovni oprávnené:-).
Reakcia na: citelis #79945:
Záhradník povedal iba to, že jestvujú aj také názory, že trolejbusy sú neekonomické. A že sú, je, bohužiaľ, pravda. V Banskej Bystrici dokonca prevážili.
Ja naopak kvitujem, že DPB konečne zacvaklo, čo sme tu pred takmer rokom viacerí napísali, totiž že riešenie trate na Dlhé diely s obratom na pomocný pohon je technologická zvrátenosť a vozidlá sa na tom zhumpľujú rekordnou rýchlosťou. Škoda, že na nás nedali už vtedy.
Reakcia na: KLF #79973:
A čo tam bolo v tom príspevku? Posledné vyjadrenia Záhradníka ohľadne miliónových nákladov pre trolejbusové trate sú už trochu silné kafé, zohľadňujúc napr. fakt, že poslanci nedávno schválili cca. 580 mil. Sk na budovanie cestnej infraštruktúry.
No tak ten prispevok o trolejbusoch v spravach an STV1 teraz asi moc na slave trolejbusov nepridal. 😉 Len to zahralo do karat Zahradnikovi a odporcom trolejbusov... 😢
Reakcia na: Eury #79958:
No tie trolejbusy už tiež vyzerajú hrozne, 6260, ktorá je už prederavený, 6255 s tak kvalitonu VP spojenou s modernizáciou, že farby madiel sa odlupjú, 6249 and company s krásnymi záplatami, 15TrM so vzorovníkmi sedačiek,... .
Reakcia na: pepino23 #79966:
No dobre, tej 50 som ani moc neveril a ani mi ako nejako nutné to preloženie nepripadalo (a po predložených argumentoch to aj mne príde ako blbosť ? ), skôr u toho nočného spoja (teda neviem kade pôjde po novom), kde by nič z tých spomínaných problémov hroziť nemalo a získala by sa tým obsluha jednej zastávky navyše. Možno by to niektorým pomohlo...neviem. Iba návrh. ?
Reakcia na: 5510 #79969:
nie ale aj ja sa tesim 🙂

Inak vsimli ste si tu chybu v BA novinach? "šesť trolejbusov Škoda 24Tr Irisbus (duobus)" 🙂 to hadam nemusim komentovat 🙂 ?
Neviete kedy sa ma zacat vystavba obratiska na Molecovej ?
El Sergio #79965: L50 je už teraz dobré motadlo a ešte by si ju nechal zdržovať busmi vychádzajúcimi z ASMN. 😞
Reakcia na: El Sergio #79965:
No, v špičke by to niekedy nebola minúta navyše, skôr pár minút. Dôvodom je výjazd autobusov z ASMN, už som videl situáciu, že na semafóre čakalo 8-10 prímestských autobusov (+ostatná doprava samozrejme).
Reakcia na: El Sergio #79965:
Odbocenie z Parickovej na Svatoplukovu by bol celkom problem, nakolko ta krizovatka je dost neprehladna (a ako som aj cital v novinach aj dost kolizna) kedze tam nie su semafory. Preto sa mi povodna trasa zda byt v pohode. Navyse pri odbocovani z Kosickej na Mlynske Nivy je semafor, takze ziadny problem.
Reakcia na: tr3mp #79964:
No, to celkom dáva zmysel. ?
Ale možno by stálo za zváženie presunúť tú trasu na Svätoplukovu, pretože na Košickej aj tak žiadna zastávka nie je a takto by sa zvýšila obslužnosť oblasti o zastávku Páričkova a nič by sa tým nestratilo (no možno minúta jazdy navyše). Akurát problém by bol v tých zaparkovaných autách ako spomínal Daniel, ale aspoň v prípade nočnej linky by to nevadilo. ?
Reakcia na: El Sergio #79962:
Zaujímavý pohľad. Situácia je skôr taká, že spomínané linky premávajú najkratšou trasou po Košickej a Mlynských nivách. Problémom je však opačný smer, kde sa z Mlynských nív nedá odbočiť doľava na Košickú. Teda trasa po Svätoplukovej a Páričkovej je riešenie nemožnosti zabočiť na Košickú priamo a nie naopak 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.