Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Juro: Ako pise dnesne SME Po Starom moste sa prejdete az v lete...
Nuz co, ved ide len o lavku pre chodcov a cyklistov, tak to sa moze vliect - keby slo o autickarov, tak tym by sa nemohlo spravit taketo zdrzanie 😞
Inak pri tom, v akom stave je lavka teraz, by sa tempo prac muselo riadne zrychlit, aby opravu stihli do konca juna, kedy konci stavebne povolenie ...
Juro: v casox ked som tadial jazdil ja, tak som behal po cestnej casti, pokial sa nevlecies ako slimak tak je to f pohode... aspon ta nezdrzuje zavadzajuci huf ludi :-)) (aj po novom moste som behal po cestnej casti, sak ked som si to upaloval ze neakym ikarusom 280 na 54ke, nebudem sa predsa zdrziavat tym aby som zliezol o podlazie niezsie a potom nazad... to by som nestihol prejst trasu z petrzalky na dolne po jeho trase rovnako ryxlo ako on :-))
Kua ludia kedy konecne dokoncia tu lavku na Starom moste, ved to je fest slimacie tempo. Uz ma to nebavi jazdit na biku cez Novy most.
RV: Karosy C734 presli do spolocnosti Zajazdy Bratislava s.r.o. a robia zmluvne dopravy hlavne pre obchodne centra Aupark a Avion. 1201 jazdi celkom pravidelne na linke 191 Most SNP - Rusovce.
Jsou v inventárním stavu ještě autobusy Karosa C734? Pokud ano, na jaké linky jsou vypravovány?
Na jakou linku je v současné době vypravován autobus Karosa C744 #1201. Děkuji.
ferro, COLOR: aspon co ja viem PCO znamena pult centralnej ochrany

Keby ste chceli zoznam trolejbusov od Ikarusu a ich osud (ale iba do roku 2000), skuste http://www.fsz.bme.hu/godeny/troli.htm.

Na http://www.mpk.poznan.pl/kmps/nzp/2000/0532.htm je clanocek o doprave v Budapesti, sice po polsky, ale citat sa to celkom da.

Na zaver jedna otazka: Hovori vam nieco Ikarus 411, resp. 411T? Aky je rozdiel medzi 411 a 412?
Jano>
Nie, to sa iba testovalo, jazdit to nebude.
Fuuuha ten trolejbus vyzera super, bude to premavat po BA aj naostro?
Dobry Den! Jsem milovnikem MHD z Polska. Myslim cestowat do Bratislavy a focit Ikarusy rady 280 a 283. Muzete napisat, kolik vozov je vypravovanych ve spickach pracovnych dnu v mesicach 6 i 7. Muzete napisat na adres e-mail. S posdravem Piotrus
no co busisti a elinaci. takto vozit sa vie kazdy, zoberte zajtra biky a podte sa pozret do mesta na Red Bull City Walls Race
to Spectre: no ja si naopak myslim, ze nater K2S bratislavsky je uplne super a vyslovene je najlepsi, aky som kedy videl.
Martin> Nie ze by som bol proti Ing. Kotasovi zaujaty, ale aj on je len clovek a tiez robi obcas chyby. Jednou z tych chyb bol napr. BA nater K2S, alebo Brnensky nater 14TrM. To ani nebol tak design, tam sa skor priklanalo k unifikacii a pravdu povedat, tieto natery sa mi moc nepacia. Takisto nechapem, ako mohol niekto, kto prednasa na vysokej skole navrhnut taku hovadinu, ako je celo K2S. Nielen, ze je v povodnom prevedeni s gulatymi svetlami odporne, navyse je aj sialene neprakticke - vsetci vodici to iste potvrdia. Okrem toho je vyrobene takym sposobom, ze sa po case oddeluje od povodnej K2/T3 - vid. prve Brnenske K2R. Zato napriklad take veci, ako RT6, alebo 21Tr vypadaju paradne.
Len tak pre zaujimavost jeden citat z clanku Plynofikacia autobusov v DPB z AT&P journalu 9/99:

"Podla skusenosti vlastnych a ziskanych konzultaciami s podnikmi prevadzkujucimi autobusy na plyn sme stanovili, ze nebudeme prevadzkovat (prerabat) autobusy prestavovanim, ale konstruovane pre pohon zemnym plynom (prestavba starsich autobusov je draha a neekonomicka)."....
#7945> Podľa plánu územného rozvoja, či ako sa volá ten materiál, čo už poslanci schvaľujú vyše roka, má slúžiť vozovňa Dúbravčice električkám, autobusom a metru. Toľko teória. Že by niekto vymyslel, že DPB ušetrí a postaví iba malú odstavnú plochu pre busy? (Hoci, Pán Boh zaplať aj za takú... lepšie malá, ako žiadna.)
Turbo: Ten clanok je zaujimavy, s tymi elektrickami plne suhlasim. Len pokial som dostal informacie tak vozovna Dubravcice ma sluzit len autobusom zo zapadnej casti ( tusim 36 miest )
Ing. arch. Patrik Kotas nechal navrhnout:
-Nové pražské vozy metra M1
-Stanici metra Lužiny
-Stanici metra Rajská zahrada
-Tubus metra mezi stanicemi Rajská zahrada-Černý Most
-Tramvaje RT6N1, LT24,LT36 a LT38
-Nátěr tramavjí T6A5 pro Prahu, Brno a pro Bratislavu
-Rekonstruované tramvaje T3R a K2S
-Celou tramvajovou trať v Praze na Barrandově, fakt futurismus, krása, nádhera no prostě paráda
http://www.tramvaj-barrandov.cz
-Terminál MHD a přilehlou tramvajovou trať v Liberci
-Modernizované trolejbusy 14TrM a 15TrM
-Trolejbusy 21 a 22Tr
-Autobus Škoda 21Ab
A mnoho dalších projektů v oblasti MHD jsou dílem architekta Kotase, který přednáší na ČVUT v Praze.
Dnes jsem byl na Autotecu v Brně. Je to paráda, pořád lepší než minule a předminule. Jsou tam vystaveny naše nejnovější Citybusy, jak kloubový, tak standardní. Ale proč to sem píšu, je tam i bratislavský Sor.
to Ferro: Ing. Kotas - ja viem, ze ma este na svedomí aj úpravu 15Tr na 15TrM, tak isto K2, T3 na K2S a T3S, atd...


ale urcite je toho viacej
Ferro: to rozsirenie cesty pod hlavnou stanicou schvalujem, len mi nie je jasne nakolko ta cesta suvisi mostom kosicka :-)) (teda okrem spolocnosti Krtkovia Bratislava:-)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.